سخنگوی ستاد انتخابات کشور، گفت: ۱۶۱۳ نفر ثبت نام خود را تا پایان روز دوم نام‌نویسی (۲۸ مهر) قطعی کردند و جزو داوطلبان رسمی محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۳۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱ 21 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محسن اسلامی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگویی به آمار ثبت‌نام از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: ۳۸ هزار و ۸۶۹ نفر در مرحله پیش‌ثبت‌نام کد پیگیری دریافت کرده بودند که امکان ثبت‌نام قطعی را دارند.

وی افزود: ۱۶۱۳ نفر ثبت نام خود را تا پایان روز دوم نام‌نویسی (۲۸ مهر) قطعی کردند و جزو داوطلبان رسمی محسوب می‌شوند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور همچنین تصریح کرد: استان‌های البرز، قم، تهران، اردبیل و چهار محال و بختیاری به ترتیب بیشترین تعداد ثبت‌نام در این دو روز را به خود اختصاص داده‌اند.

اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: سامانه ثبت‌نام از دواطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شوای اسلامی از ساعت ۸ الی ۱۸ آماه ثبت‌نام از داوطلبان است.

داوطلبان نمانیدگی مجلس شورای اسلامی از ۲۷ مهر از ساعت ۸ تا ۱۸ به مدت یک هفته تا روز سوم آبان فرصت دارند تا از طریق پنجره واحد انتخابات وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir به‌صورت برخط نسبت به تکمیل کاربرگ ثبت نام و بارگذاری مدارک و گواهی‌های مورد نیاز اقدام کنند.

لازم به توضیح است بنابر اعلام منابع آگاه در استانداری کهگیلویه و بویراحمد ، تا لحظات پایانی روز دوم هیچ یک از داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی در هیچکدام از حوزه های انتخاباتی استان ثبت نام انجام نداده بودند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار