براساس تفاهم نامه ای که بین معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با مدیر اورژانس اجتماعی استان منعقد می‌شود مددجویان بهزیستی خراسان‌جنوبی در دوره های سواد آموزی شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۳۲۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶ 16 October 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، جلسه هم اندیشی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با مدیر اورژانس اجتماعی استان در راستای آموزش مددجویان تحت پوشش برگزار شد.

مهدی احمدنژاد، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در این دیدار ضمن تشکر از برگزاری جلسه گفت: یکی از برنامه‌های بسیار مؤثر سوادآموزی استان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، آموزش مددجویان تحت پوشش بهزیستی است.

وی گفت: مددجویان تحت پوشش اورژانس اجتماعی با توجه به قرارگرفتن در شرایط خاص، بیشتر در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند بنابراین آموزش این افراد کمک شایانی به آن‌ها و جامعه می‌کند.

این مقام مسوول ادامه داد: به این افراد علاوه بر آموزش سواد نوشتن و خواندن، مهارت‌های اساسی زندگی نظیر کنترل خشم، مدیریت ارتباط با خانواده، آشنایی با آسیب‌های فضای مجازی و. از جمله مهارت‌های کاربردی برای اینگونه افراد است که به آن‌ها آموزش داده می‌شود.

در این جلسه مقرر شد تفاهم نامه‌ای با مدیریت اورژانس اجتماعی در این خصوص منعقد شود.
منبع/فارس

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار