مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در حوزه خط‌کشی جاده‌ها روند روبه رشدی را در سطح استان شاهد هستیم که تا کنون یک‌ هزار و 150 کیلومتر از محورها خط‌کشی شده که نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
کد خبر: ۱۱۳۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵ 16 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، روح‌الله غلامی روز یکشنبه در جلسه شورای راهبری تصادفات چهارمحال وبختیاری، گفت: اعتبار این اداره‌کل از ۲۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ به بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ رسیده است که امیدواریم تا یک همت نیز افزایش یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: سال گذشته ۴۹ نقطه پرحادثه در لیست مصوبات کشور قرار گرفت که ۱۲ نقطه از این تعداد رفع مشکل شد و امسال نیز ۱۳ نقطه پرحادثه مصوب که تا کنون ۳ نقطه رفع نقص و ۵ نقطه آشکارسازی شده است.

وی اظهار داشت: علاوه بر این تعداد ۵۲ نقطه حادثه‌خیز در استان شناسایی شده که به صورت امانی در حال انجام است.

غلامی با اشاره به اینکه در حوزه خط‌کشی جاده‌ها روند روبه رشدی را در سطح استان شاهد هستیم، بیان کرد: تا کنون یک هزار و ۱۵۰ کیلومتر از محور‌ها خط‌کشی شده که نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی در پایان گفت: امسال ۹.۵ کیلومتر نیوجرسی در سطح جاده‌های استان نصب شده و در حوزه روشنایی و حفاظ‌های فلزی حاشیه راه نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار