استاندار ایلام؛
استاندار ایلام اظهار داشت : بنیاد مسکن استان ایلام تا مشخص شدن وضعیت الحاق روستای هفت چشمه به شهر ایلام، تمامی خدمات فنی و زیرساختی را به این روستا را ادامه می دهد و هیچ گونه خدمات قطع نمی شود.
کد خبر: ۱۱۳۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰ 12 October 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا افزود : بسیاری از کوچه های روستای هفت چشمه خالی است و جزو چند مورد از معابر روستا، تاکنون مابقی معابر و کوچه ها آسفالت نشده و دستگاه های خدمات رسانی هرچه زودتر بحث آسفالت روستا را به اتمام برسانند.

 وی گفت : توسعه شهر ایلام نیازمند الحاق بعضی از مناطق که شرایط لازم را دارند، است، بر همین اساس این الحاق به عنوان یک اولویت کاری در دستور کار دستگاه های اجرایی استان قرار گیرد.

 بهرام نیا ادامه داد : بحث الحاق روستای هفت چشمه به شهرستان ایلام یکی از موارد مهمی است که باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد، معاونت عمرانی استانداری و با کمک راه و شهرسازی، بنیاد مسکن وضعیت موجود بافت روستا را بررسی و برای ارسال به کمیسیون ماده پنج برای تصویب طرح جامع روستا ارائه کنند.

وی مطرح کرد : روستای هفت چشمه وسعت و جمعیت خوبی دارد، علاوه بر این موارد ظرفیت خود مردم نیز برای توسعه پای کار است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه مردم این روستا در همه عرصه ها در کنار نظام و انقلاب بوده اند و باید خدمات رسانی به مردم افزایش یابد، تصریح کرد: یکی از ویژگی های دولت سیزدهم حضور در بین مردم و شنیدن مشکلات آنها است.

وی ادامه داد : شخص رئیس جمهور لحظه به لحظه مسائل و مشکلات مردم را پیگیری می کنند، این مردم محوری از ویژگی های اصلی دولت کار و کرامت است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار