مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ بین‌المللی کاسپین زنجان5 به حضور کشور در نمایشگاه صادرات به روسیه اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه بیش از 55 شرکت تخصصی و 100 گروه تخصصی از استان‌هایی مانند زنجان، تهران، خراسان رضوی، اصفهان و آذریایجان شرقی حضور دارند.
کد خبر: ۱۱۳۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸ 10 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه صادرات ایران به روسیه با بیان اینکه همه تلاش دولت در عرصه تصمیم‌گیری، تسهیل‌گری و کمک به برقراری ارتباط موفق بین تجار و تولیدکنندگان داخلی با خارج از کشور است، اظهار کرد: در چند وقت اخیر، با هماهنگی نمایندگی وزارت امور خارجه ارتباطات خوبی با سفرا برقرار شد که امیدوارم نتیجه این ارتباطات در آینده آن هم در افزایش صادرات نشان داده شود.
استاندار زنجان برگزاری نمایشگاه‌ها را از جمله راه‌کار‌های تسهیل‌گر در فراهم کردن زمینه ارتباطات تجار با شرکای خارجی دانست و افزود: تجار بهتر از هر قشر زبان مشترک همدیگر را متوجه می‌شوند و وظیفه دولت دایر کردن همین نمایشگاه با هدف برقراری ارتباطات مشترک است.
همچنین رضا قندیلی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان هم در این مراسم به حضور کشور‌های مختلف از جمله تاجیکستان، ارمنستان، عراق، قزاقستان و عمان در نمایشگاه اشاره و تصریح کرد: در این نمایشگاه بیش از ۵۵ شرکت تخصصی و ۱۰۰ گروه تخصصی از استان‌هایی مانند زنجان، تهران، خراسان رضوی، اصفهان و آذریایجان شرقی حضور دارند.
وی با بیان اینکه صنایع غذایی، تجهیزات و ابزارآلات صنعتی، مواد شیمایی، صنایع ساختمانی و پلیمر، نساجی و پوشاک، صنایع کشاورزی و خدمات وابسته از جمله صنایع حاضر در نمایشگاه هستند، ادامه داد: نمایشگاه در فضایی ۲ هزار متر مربع برگزار شده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان ابراز امیدواری کرد، برگزاری این نمایشگاه زمینه صادرات محصولات ایران به بازار‌های هدف از جمله روسیه و اوراسیا را فراهم کند.
منبع/فارس

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار