مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد:
 مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از اجرای پروژه تبدیل 200 هزار چراغ گازی به ال ای دی از دو ماه آینده در قالب پروژه یزد بهره ور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷ 07 October 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، علی جم در نشست شورای معاونین و مدیران گفت: علاوه بر این چراغ ها ، اصلاح سیستم پمپاژ آب چاه های کشاورزی و تبدیل موتورهای القایی کولرهای سنتی آبی به BLDC ( موتورهای جریان مستقیم بدون جاروبک ) در قالب پروژه یزد بهره ور انجام می شود.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اضافه کرد : نیمی از این چراغ ها به صورت امانی ، نیمی دیگر توسط بخش پیمانکاری اجرا می شود و پیش بینی می شود که امیدواریم با آمادگی اکیپ های اجرایی شرکت در هفته 300 چراغ تعویض شود.
 جم به تخصیص 500 اصله پایه فشار ضعیف، 15 کیلومتر کابل خودنگهدار و 500 عدد چراغ برای شبکه‌های پوششی اشاره کرد و تاکید داشت : این میزان کالای مصرفی برای اجرای پروژه‌های معوق درخواست برق متقاضیان اولویت دار با سرعت اجرایی شود.
وی دستور داد : پروژه‌های برق رسانی نهضت ملی مسکن بافق و بهاباد و مهریز با سرعت ادامه یابد و خرید اجناس پروژه کنترل پذیری چاه‌های کشاورزی با پیگیری واحدهای مربوط تسریع شود.
این مسئول با اشاره به کسب رتبه نخست شرکت توزیع در جشنواره شهید رجائی 1402، این دستاورد را حاصل تلاش، برنامه‌ریزی و همت و همدلی مضاعف خادمین مردم در صنعت برق دانست و یادآور شد : گذر از پیک بار تابستان نیز جز اقدامات ارزشمندی بود که با همکاری جمعی و تلاش شبانه روزی واحدها با کم ترین تنش و خللی در استمرار انرژی الکتریکی اتفاق افتاد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار