معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده، باغ‌داری، کشاورزی و گردشگری شاخص‌های توسعه در معمولان است که مسوولان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۳۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱ 05 October 2023

به گزارش تابناک لرستان، احسان یاوری ظهر امروز در آیین معارفه سرپرست فرمانداری معمولان اظهار کرد: پیشرفت، توسعه و حرکت رو به جلو در معمولان باید بر اساس و بر مبنای ظرفیت‌های این منطقه باشد که مدیران آن باید نسبت به ۲ مولفه باغداری و گردشگری توجه ویژه داشته باشند.

وی نخستین ظرفیت اصلی پل‌دختر و معمولان را نیروی انسانی کارآمد آن دانست و افزود: این ظرفیت‌ها ابتدا باید شناسایی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: موقعیت طبیعی معمولان یکی دیگر از ظرفیت‌های منطقه است که نباید از آن غافل شد.

یاورری افزود: فرمانداری و مدیران معمولان باید به این ظرفیت توجه ویژه داشته باشند، چرا که در این صورت مردم می‌توانند طعم فرمانداری را همراه با منافع و محاسن آن به خوبی احساس کنند.

یاوری، پیگیری و شناسایی ظرفیت‌های نسبی هر شهرستان را یکی از سیاست‌های استانداری لرستان دانست و گفت: محرومیت‌های مردم پلدختر و معمولان در سیل سال ۱۳۹۸ بیشتر آشکار شد و قابل مشاهده شد، اما علی‌رغم تمام زحمات و خدمات مدیران، این منطقه به واسطه آسیب‌های سیل نیاز به توجه بیشتری دارد و امید است بتوان تا پایان دولت سیزدهم آثار سیل را از پیکر آن از بین برد.

وی از زحمات خادم فرماندار سابق معمولان و موسوی بخشدار این بخش تقدیر کرد و افزود: برای شهرستان شدن بخش معمولان مسیر بسیار سختی طی شده و علی رغم اینکه هم اکنون ۸۰ بخش در کشور منتظر تبدیل شدن به شهرستان هستند، اما آنچه موجب شهرستان شدن بخش معمولان شد توجه دولت به مناطق محروم و اتحاد، همدلی و تعصب مسوولان و مردم منطقه بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: بنای دولت سیزدهم بر این است که مطالبات به حق مردم را شنیده و دنبال کند و این اهتمام مسوولان در بدنه دولت است.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار