رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسفراین گفت: ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۶ به طرح‌های اشتغال‌زایی در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسفراین پرداخت شد.
کد خبر: ۱۱۲۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲ 01 October 2023

به‌گزارش تابناک خراسان شمالی، صبح امروز عباس توکلیان، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسفراین در گفتگو با رسانه‌ها اظهارکرد: در راستای حمایت از تأسیسات گردشگری و همچنین حمایت از واحد‌های تولیدی صنایع‌دستی انفرادی و مستقل در سطح شهرستان اسفراین امسال ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ به طرح‌های اشتغال‌زایی پایدار در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی به متقاضیان واجد شرایط در سطح شهرستان اسفراین پرداخت شده است.

وی گفت: به ۳۱ طرح در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی که شامل ۲ طرح در حوزه گردشگری که به‌صورت کارفرمایی و ۲۹ طرح در حوزه صنایع‌دستی به‌صورت خویش فرمایی است، پرداخت شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسفراین افزود: توسعه زیرساخت‌های گردشگری و اقامتی و توانمندسازی جوامع محلی روستایی و شهری از طریق توسعه صنایع‌دستی، حمایت از واحد‌های تولیدی صنایع‌دستی انفرادی و مستقل، توانمندسازی و جذب هنرآموزان صنایع‌دستی در بازار کار از مهم‌ترین اهداف پرداخت این تسهیلات است.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار