مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در آیینی از خیر نیک اندیش سیف الله آزاده تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۱۲۹۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲ 30 September 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حسنعلی عزت خواه در آیین گرامیداشت هفته وحدت و آیین تجلیل از خیر نیک اندیش سیف الله آزاده در اداره کل آموزش وپرورش استان با تبریک هفته وحدت گفت: از ۱۲ تا ۱۷ ربیع اول میلاد پیامبر اسلام (ص) با ابتکار، تیزبینی و بصیرت امام راحل به نام هفته وحدت برای مسلمانان در نظر گرفته شده است.
وی، وحدت را رمز موفقیت و رشد همه جوامع مخصوصا جامعه اسلامی دانست وگفت: خداوند درقرآن کریم مسلمانان و همه ادیان توحیدی را دعوت به وحدت و همدلی و همراهی نموده است. "وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا"
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در بخش دیگری از سخنانش به تماس تلفنی دکتر سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مشخص کردن وضعیت دانش آموزانی که به هر دلیلی توانایی خرید کتب درسی را نداشته اند اشاره کرد وگفت:دکتر احمد زاده در این تماس تلفنی تاکید کرد که استانداری از هر طریقی این مبلغ را برای خرید کتب درسی دانش آموزان نیازمند تامین خواهد کرد و هیچ دانش آموزی نباید از خرید کتب درسی بازماند.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در همین راستا جناب آقای سیف الله آزاده یکی از خیران عزیز هم استانی در یک اقدام خدا پسندانه خرید کتب درسی دانش آموزان نیازمند را تقبل کرد.
عزت خواه با بیان اینکه این اقدام خیر نیک اندیش روحیه و بذر امید به آینده را در دل دانش آموزان روشن ساخت گفت: وظیفه خود می‌دانیم از این عمل خداپسندانه که در راستای رفع نیاز‌های دانش آموزان نیازمند در طلیعه سال تحصیلی جاری همکاری صمیمانه‌ای داشت به پاس این توفیق عظیم، تقدیر وتشکر نماییم.
وی افزود: همگانی کردن فرهنگ و ساختن آینده‌ای بهتر برای دانش آموزان و رفع مشکلات فضا‌های آموزشی مدارس نیازمند مشارکت و اقدامات سخاوتمندانه و ایثار گرانه‌ی خیّرین عزیز است.
مدیرکل آموزش وپرورش استان با بیان اینکه کار نیکوی انفاق و کمک به همنوعان موهبتی است الهی که هر کسی را نصیب نخواهد کرد بیان کرد: آنان که با روح بلند و مناعت طبع، با دل پر محبت و دستانی گشاده و بخشنده، همنوعان خود یاری می‌کنند به یقین در پیشگاه حق تعالی عزیز و گرامی اند و از بهترین پاداش واجر معنوی برخوردارند.
در پایان این آیین باشکوه از سیف الله آزاده خیر نیک اندیش با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار