بسته ویژه خبری تابناک ایلام
تابناک ایلام آمده است تا به خبرهایی که درسایتهای خبری به آن پرداخته نشده ویا بدلایلی مورد توجه قرارنگرفته اند را درقالب "بسته خبری وِیژه تابناک ایلام "به مخاطبین خود تقدیم نماید
کد خبر: ۱۱۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۸ 17 October 2015
رسانه های خبری هرکدام به فراخور  توان خبری یاوابستگی سیاسی اشان خبرهای متعددی از گوشه وکناراستان رابرای استفاده مخاطبین خود منتشر می کنند ،بعضی خبرهایی را برجسته می کنند وبه سرعت در سایتها وخبرگزاریهای استان نقل قول می شوند،اما هستند خبرهایی که شاید سایتها وررسانه های خبری براحتی از کنار آن می گذرند واین خبرهابا وجود اهمیت شان درمیان چرخهای گذر زمان وفراوانی اخبار گم می شوند ،تابناک ایلام آمده است تا به  خبرهایی که درسایتهای خبری به آن پرداخته نشده ویا بدلایلی مورد توجه قرارنگرفته اند را درقالب "بسته خبری وِیژه تابناک ایلام "به مخاطبین خود تقدیم نماید:

عودت تحفه زرد
در پی خبر منتشره از آفتاب ایلام مبنی بر اینکه سازمانهای تابعه شهرداری با لوح تقدیر و مبلغ دویست  هزار تومان  از شورائیان تقدیر کرده اند.

و از طرفی علت این بذل و بخشش بدون مصوبه و  تعیین مبلغ برای هدیه خارج از عرف و قانون بوده است ودر مجموع هر عضو شورا ۱۲۰۰۰۰۰هزار تومان بعنوان هدیه در یافت کرده که  ۵ نفر از اعضاء شورا (شاکیان ، کرمی ، نورمحمدی و غیاثی و نیک خلق )بعلت  غیر قانونی بودن مبلغ و هدیه از پذیرش آن خودداری کرده اند.  و به حساب سازمانهای تابعه واریز نموده اند اما ۶ نفر دیگر هدیه را تاکنون پذیرفته اند…..

وقتي يك مدیر دست کارمندش را شکست!!

جانشین معاون دانشجویی و مدیر دانشجویی يكي از دانشگاه هاي استان ايلام در حضور دانشجویان و برخی کارکنان بعد از آن که مددکار اداره مشاوره این معاونت به دستورات فراقانونی او اعتراض کرد به وی حمله ور شد و بعد از پاره کردن لباسهای او با فشار بیش از حدی که به دستهایش وارد کرد باعث شکستگی مچ او شد.

نکته جالب تر و درعين حال تاسف آور قضیه این است که مسئولان ارشد دانشگاه بجای برخورد با مدیر متخلف از کارمند آسیب دیده خواستند بدون شکایت از مدیر متخلف به مرخصی استعلاجی 15 روزه برود.

برخوردهای غیرانسانی این شخص بدلیل حمایتهای مدیران ارشد استان هر روز شکل تازه ای بخود میگیرد و بیم آن میرود که در آینده شاهد حوادث بدتر باشیم.

وقوع سه مورد خودکشی در ترم گذشته در خوابگاهها درس عبرتی برای مسئولین جهت پرهیز از حمایت بی قید و شرط از این افراد نشد امیدواریم که رسانه ها به داد مردم برسند.

پروژه ای که هشت سال به درازاکشید

اين پروژه كه در محله سراب واقع شده از هشت سال پیش عملیات ساختمانی آن آغاز شده اما با وجود پیشرفت حدود 95 درصدی و در مراحل پاياني، کار اتمام آن متوقف شده است.

به دليل وقفه در كار ساخت تكميل اين طرح آموزشي و فرهنگي، دانش آموزان عضو كانون در حال حاضر سرگردان مي باشند و براي ادامه فعاليتهاي فرهنگي پرورشي، مكاني جايگزين نيز درنظر گرفته نشده است.

اين پروژه تحت نظارت سازمان نوسازي وتجهيز مدارس استان ايلام مي باشد و انتظار مي رود كه هرچه سريعتر عمليات احداث وتكميل آن به اتمام برسد و باتوجه به طولاني شدن زمان ساخت آن، لازم است مسئولين مربوطه پيگيريهاي جدي تري را در دستوركار خود قرار دهند.

از سويي ديگر قرار بر اين است كه مدرسه نبوت به دليل فرسودگي ساختمان آن به مكان تازه تاسيس كانون مذكور منتقل گردد كه اين امر خود به تنهايي ممكن است موجب ايجاد وقفه در تكميل شدن كانون گردد.

محافظه کاری جای انقلابی بودن را گرفت

"جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام" با صدور بیانیه ای عملکرد نمایندگان مجلس در تصویب برجام و بازگذاشتن راه نفوذ دشمن به کشور را از این طریق محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: با افسوس كه معتمدين راي ملت، عزت ملت را نيك نديدند، گويا در جدال بين سازش و روحيه انقلابي ملت، محافظه كاري جاي انقلابي بودن را گرفت، ديپلمات بودن افضل از انقلابي بودن شد و اينك مائيم و چشماني كه سؤالهاي مان را در آبگينه‌ي آن مي توان  به تماشا نشست.

اي كاش مي توانستيم از نمايندگان بپرسيم چه شد و چه گذشت كه چنين برجامي، فرجام ما شد؟ چرا با وجود تلاش جريان هاي اصيل انقلابي و مردمي، سرنوشت ما در مجلس این چنین رقم خورد؟ مجلسی كه صندلي هايش روزي كنگره دلير مرداني حسيني چون شهيد آيت ها و شهيد ديالمه ها بود اكنون صداي خروش غيرت و عزت ملت را نچندان در آن مي توان ديد و شنيد.

11 پروژه نیمه تمام ایلام نیازمند تأمین اعتبار

"محمدرضا مروارید"، استاندار ایلام در دیدار با "علی اکبر حاج محمدی"، مشاور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اظهار کرد: طرح های نیمه تمام زیرساختی متعددی در استان وجود دارد که از مهم ترین آنها می توان به بیمارستان 360 تختخوابی ، پروژه راهسازی ایلام - مهران ، ورزشگاه 15 هزار نفری ایلام و احیای جنگل های بلوط زاگرس اشاره کرد.

وی افزود: امیدواریم با نگاه ویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی هر چه زودتر شاهد تکمیل این طرح ها و اختصاص بودجه مناسب برای اجرایی شدن آنها باشیم.

مسابقه حل جدول در سیروان

"مسلم یاربیگی نژاد"، جانشین سپاه ناحیه سیروان گفت: مسابقه حل جدول ویژه دهه بصیرت در سیروان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: این جدول متشکل از 30 سوال که دارای یک رمز بوده که پس از تکمیل جدول، اگر حروف آن را از ابتدا تا انتها پشت سر هم بخوانید، رمز جدول به دست می‌آید.

جانشین ناحیه سیروان افزود: نفراتی که کل جدول را حل نموده و به رمز جدول برسند در مسابقه شرکت داده خواهند شد و فقط به دست آوردن رمز جدول قابل قبول نیست.

بناي تاریخی و كمپ گردشگري مهران به بخش خصوصی واگذار شد

ميثم عليزاده رييس اداره ميراث فرهنگی و گردشگری مهران در این زمینه  گفت: قلعه کنجانچم و كمپينگ ورودي شهر مهران كه براي استراحت گردشگران احداث شده بود در شهرستان مهران و قلعه میرغلام در شهرستان دره شهر به شرکت حامي ايثارگران واگذار شد.
وي اظهار كرد: هدف از واگذاری اين بناها مرمت و نگهداری از این آثار، ایجاد اشتغال و درآمد برای مردم شهرستان و خدمات رسانی مناسب به گردشگران بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار