مدیرعامل شرکت شهر صنعتی البرز از اختصاص ۵ هکتار زمین در سایت محمد آباد برای رفع معضل پسماند این شهر صنعتی خبر داد و گفت: بودجه شرکت از ۹۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ به ۱۶۵ میلیارد تومان یعنی حدود دو برابر رقم سال گذشته افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۱۱۲۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸ 27 September 2023

به گزارش تابناک قزوین، کریم کریمی در آئین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادواره شهدای آتش نشان شهر صنعتی البرز که در محل آتش نشانی شهر صنعتی البرز برگزار شد؛ اظهار کرد: از روزی که در شرکت شهر صنعتی حضور پیدا کرده‌ایم مشکل اساسی شرکت، بحث تصفیه خانه و پسماند ۳۰۰ هزار تنی آنجا بود.

وی افزود: در این راستا جلسات متعددی برگزار و پیگیری‌هایی در طول ۶ ماه گذشته برای حل این معضل انجام شد که در نهایت پنج هکتار زمین در سایت محمد آباد با پیگیری مسوولان شهرستانی و استانی و همچنین دستگاه قضایی، برای این امر اختصاص یافت.



مدیرعامل شرکت شهر صنعتی البرز خاطرنشان کرد: برای اجرایی کردن این قضیه و حل معضل، پیش بینی‌ها مبنی بر این بود که ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه در بر دارد که از عهده شرکت خارج بوده و امکان آن میسر نیست.

وی اضافه کرد:، اما آنچه که اتفاق افتاد تغییر رویکرد در نحوه مدیریت شرکت بود؛ بدین شکل که به جای برون سپاری و واگذاری کار‌ها به پیمانکار، تلاش کردیم تا امور را مدیریت کرده و خود آن را انجام دهیم و در حقیقت کلمه «ما می‌توانیم» را صرف کنیم.



کریمی تصریح کرد: بر این اساس دو دستگاه ماشین آتش‌نشانی مجهز به ارزش حدود ۱۰ میلیارد تومان خریداری شده که امروز از آن‌ها رونمایی شد و ماشین‌های آتش‌نشانی قدیمی شرکت هم برای حمل پسماند‌ها تبدیل به کامیون می‌شوند.

وی بیان کرد: همچنین تصمیم گرفته شد تا با بهره‌مندی از تسهیلات بانکی یک دستگاه ماشین بیل مکانیکی به ارزش ۷ و نیم میلیارد تومان خریداری شود که طی هفته‌های آینده به ناوگان ماشین آلات شرکت شهر صنعتی اضافه خواهد شد و دارای ارزش افزوده بوده و جزو سرمایه‌های شرکت به شمار می‌آید.

این مسوول با اشاره به افزایش بودجه شرکت شهر صنعتی البرز گفت: بودجه شرکت از ۹۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ به ۱۶۵ میلیارد تومان یعنی حدود دو برابر رقم سال گذشته افزایش پیدا کرده و تلاش می‌کنیم تا امسال اقدامات موثری را در بحث خدمت رسانی به سرانجام برسانیم.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای آتش‌نشان گفت: امیدواریم همکاران ما در سازمان آتش‌نشانی در انجام مسوولیت‌های خطیر خود موفق باشند.



کریمی در پایان با اشاره به گزارش عملکرد سازمان اتش‌نشانی البرز در سال ۱۴۰۱ خاطرنشان کرد: طی سال گذشته ۲۹۰ حادثه آتش‌نشانی گزارش شد و ۱۴۸ بازدید ایمنی و ۲۰۵ بازدید فنی از صنایع به عمل آمد همچنین ۱۱ هزار و ۶۱۲ نفر ساعت آموزش، اجرای طرح جمع آوری بانک اطلاعاتی و خرید تجهیزات آتش‌نشانی و پرسنل از دیگر فعالیت‌هایی انجام شده است.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار