مدیرکل تعاون روستایی ایلام
مدیرکل تعاون روستایی ایلام گفت: امسال به میزان ۱۲ هزار و ۷۴۵ تن بذور اصلاح شده برای کشت پاییزه به کشاورزان استان توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰ 18 September 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حمیدرضا شکری مدیرکل تعاون روستایی ایلام، بیان داشت: استان ایلام با تعداد ۲ شرکت کشت و صنعت در شهرستان دهلران، و یک شرکت در هلیلان و اخیرا نیز با ایجاد یک شرکت کشت و صنعت در شهرستان آبدانان، تعداد شرکت های کشت و صنعت استان به ۴ مورد افزایش یافته است. که با ایجاد این ۴ واحد کشت و صنعت، ایلام رتبه نخست کشور را دارا می باشد.

وی افزود: امسال یک واحد شرکت کشت و صنعت دیگر به ظرفیت فعالیت های تکمیلی کشاورزی استان اضافه شد که دامنه فعالیت این شرکت های کشت و صنعت، شامل مراحل تولید، نگهداری، افزایش تولید و بهره وری در بخش کشاورزی می‌باشد.

شکری در پایان گفت: امسال به میزان ۱۲ هزار و ۷۴۵ تن بذور اصلاح شده و مورد نیاز کشاورزی استان از طریق شرکت های کشت و صنعت تعاون روستایی تولید و فرآوری شده است و برای کشت پاییزه به کشاورزان استان توزیع خواهد شد.
 
 ۶۶ شرکت تعاونی تولید در بخش تولید محصولات استراتژیک کشاورزی توسط تعاون روستایی استان ایجاد و ساماندهی شده است و عمده اراضی کشاورزی استان را پوشش می دهند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار