مدیرکل کمیته امداد ایلام:
مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: از زمان راه اندازی صندوق الحسنه امداد ولایت این نهاد تاکنون بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه توسط این صندوق به مددجویان و نیازمندان استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۲۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰ 03 September 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ رضا طاهری با ارائه گزارشی از فعالیت های قرض الحسنه ای این صندوق اظهار کرد: این تسهیلات قرض الحسنه در زمینه های اشتغال و کارآفرینی، تأمین مسکن، خدمات حمایتی، درمانی و کارگشایی به بیش از ۳۲ هزار و ۴۰۰ نفر نیازمند در استان پرداخت شده اند.

وی افزود: بیشترین این تسهیلات پرداختی در زمینه های حمایتی و کارگشایی بوده که به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان به بیش از ۲۶ هزار نفر پرداخت شده اند.

مدیرکل کمیته امداد ایلام تصریح کرد: با توجه به اینکه هم افزایی و تعامل با بانکهای قرض الحسنه دیگر در استان از برنامه های این نهاد است گفت: در این مدت از طریق هم افزایی با بانکهای رسالت و قرض الحسنه مهر، حدود ۹۶ میلیارد تومان قرض الحسنه در زمینه های درمان، معیشت، فرهنگی، تحصیلی، مسکن و سایر نیازمندیهای خانواده ها به ۹ هزار و ۲۰۰ نفر پرداخت شده است.

طاهری در پایان به خدمات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: در پنج ماهه نخست امسال نیز بیش از ۱۷ میلیارد تومان در زمینه های اشتغال، مسکن و خدمات حمایتی و کارگشایی به بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر نیازمند در استان پرداخت شده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار