مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: به مناسبت هفته دولت ۶ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی برای نیازمندان استان ایلام ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۱۲۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵ 31 August 2023

به گزارش تابناک ایلام، رضا طاهری گفت: به مناسبت هفته دولت بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی برای نیازمندان استان در این مدت ایجاد شده است.

وی بیان کرد: برای راه اندازی این تعداد شغل بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره پرداخت شده است.

طاهری همچنین با اشاره به اینکه سمت و سوی جدید کمیته امداد استان خدمات قرض الحسنه ای است گفت: در یکساله اخیر بالغ بر یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ نیازمند در استان در راستای تأمین مسکن، خدمات حمایتی، درمان، کارگشایی و اشتغال پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد تأمین کالاهای ضروری برای نیازمندان و همچنین تأمین کالاهای جهیزیه برای زوج های مددجو را از دیگر خدمات کمیته امداد در این مدت برشمرد و گفت: در این زمینه ها در یکسال اخیر حدود ۹ هزار قلم کالای ضروری به ارزش بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در اختیار خانواده های نیازمند استان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در زمینه های خدمات گوناگون فرهنگی و آموزشی نیز در این مدت به بیش از ۲۰ هزار و ۵۰۰ نفر خدمت رسانی شده و ۶۵۰ میلیارد ریال نیز هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ارائه خدمات گوناگون مسکن شامل: ساخت، بهسازی و فضاهای جانبی و پرداخت ودیعه و اجاره به تعداد ۴ هزار و ۸۰۰ مورد با هزینه بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال و همچنین پرداخت کمک معیشت ،حمایتی ، درمانی و خدمات موردی به ارزش بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از جمله دیگر خدمات برجسته کمیته امداد در یک سال اخیر بوده است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار