به مناسبت هفته دولت:
به مناسبت هفته دولت و با حضور بهزاد علیزاده نماینده مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه دره شهر، ۱۳ پروژه برق رسانی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۱۱۲۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 29 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام در این آیین بیان داشت: از این تعداد، سه پروژه با اعتبار ۴۸ هزار و ۶۱۹ میلیون ریال افتتاح و ۱٠ طرح با اعتبار ۱۹۹ هزار و ۷۶ میلیون  ریال نیز کلنگ زنی شد.

ولی اله ناصری افزود: برای اتمام این پروژه های برق رسانی در مجموع ۲۴۷ میلیارد ریال هزینه می شود.

وی عنوان کرد: توسعه و اصلاح شبکه برق روستای عباس آباد با حجم فیزیکی سه دستگاه پست هوایی، ۵٠٠ متر شبکه فشار متوسط هوایی و ۱۶٠٠ متر شبکه فشار ضعیف هوایی با اعتبار ۲۶ هزار و ۶۲۸ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام ادامه داد: توسعه و اصلاح شبکه برق روستای علی آباد با اعتبار ۲۶ هزار و ۶۲۸ میلیون ریال، توسعه و اصلاح شبکه برق روستای وحدت آباد با اعتبار ۱۱هزار و ۹۳۸ میلیون ریال،  توسعه و اصلاح شبکه برق روستای فاضل اباد با اعتبار ده هزار و ۵۳ میلیون ریال از جمله پروژه های برق رسانی شهرستان دره شهر است.

وی تصریح کرد: در راستای خدمات رسانی صنعت برق استان به مردم، برق تعداد ۱۳ خانوار عشایر دره شهر با سامانه های قابل حمل خورشیدی با اعتبار یک هزار و ۵۶٠ میلیون ریال تامین شده است.

ناصری خاطر نشان کرد: همچنین تعداد ۲۶ دستگاه نیروگاه های خورشیدی حمایتی ۵کیلو وات با اعتبار ۳۶ هزار و ۴٠٠ میلیون ریال  در شهرستان دره شهر احداث شده است.

وی در پایان، توسعه شبکه شهری و روستایی و اصلاح و بهسازی روستاهای قلعه تسمه، جهادآباد،  اسلام اباد،  دشت چمران،  گرز لنگر، کله جو و بهمن اباد رشنو را از دیگر طرح های اجرایی این شهرستان عنوان کرد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار