هشت_پروژه توسعه عمران شهری ویژه شهرداری کلاچای به بهره‌برداری رسید
در پنجمین روز از #هفته_دولت و در آیینی با حضور فرماندار شهرستان رودسر، امام جمعه، بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، جمعی از مسئولان ادارات و نهادها، کارکنان شهرداری کلاچای و قشرهای مختلف مردم هشت پروژه توسعه عمران شهری ویژه شهرداری کلاچای گشایش و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۲۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷ 28 August 2023

هشت_پروژه توسعه عمران شهری ویژه شهرداری کلاچای به بهره‌برداری رسیدهشت_پروژه توسعه عمران شهری ویژه شهرداری کلاچای به بهره‌برداری رسیدهشت_پروژه توسعه عمران شهری ویژه شهرداری کلاچای به بهره‌برداری رسیدهشت_پروژه توسعه عمران شهری ویژه شهرداری کلاچای به بهره‌برداری رسیدهشت_پروژه توسعه عمران شهری ویژه شهرداری کلاچای به بهره‌برداری رسید

فرماندار رودسر روز دوشنبه در مراسم افتتاح نمادین پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان اندیشه غربی با تبریک هفته دولت و با قدردانی از تلاش های شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای بر تداوم روند خدمات رسانی با سرعت و شتاب هر چه بیشتر به مردم تاکید کرد.

محمد حیدری افزود:
این شرایط باعث می شود تا مردم از خدمات شهرداری و شورا راضی و خشنود شوند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای هم در این مراسم بیان کرد:
این پروژه (زیر سازی و آسفالت خیابان اندیشه غربی) در راستای هفت پروژه ای است که با همکاری مجموعه شورا و مدیریت شهری در هفته دولت گشایش و به بهره‌برداری می‌رسد.

کامران علیپور کلایه افزود:
برای اجرای این پروژه به همراه پروژه لوله گذاری با هدف دفع و هدایت آبهای سطحی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و در مجموع برای کل پروژه ها ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

بر پایه گزارش دیگری فرماندار شهرستان رودسر به همراه هیات همراه از پروژه موزاییک فرش بازار ماهی فروشان و نیز وضعیت منبع آب شهر کلاچای بازدید کرد.

 دوم تا هشتم شهریور هفته دولت نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار