رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) پل‌دختر گفت: همزمان با هفته دولت، 80 طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد این شهرستان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۲۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶ 27 August 2023

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از خبرگزاری فارس، در چهارمین روز از هفته دولت در آیینی با حضور امام جمعه، فرماندار، معاون فرمانداری، بخشدارمرکزی، رییس کمیته امداد و جمعی از مسوولان شهرستان یک طرح اشتغال‌زایی و یک واحد مسکن مددجویی کمیته امداد به نمایندگی از ۸۰ طرح اشتغال‌زایی و ۶۸ واحد مسکن در سطح شهرستان افتتاح شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) پل‌دختر در حاشیه این مراسم اظهار کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در راستای توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد یکی از برنامه‌های این نهاد است.

نبی الله ناظری اظهارکرد: کمیته امداد شهرستان پل‌دختر سال گذشته حدود ۸۵۲ طرح اشتغال‌زایی با اعتباری حدود ۸۳ میلیارد تومان در سطح شهرستان با پرداخت تسهیلات ایجاد کرد.

وی افزود: امسال نیز با زحمات پرسنل کمیته امداد و پشتیبانی مسوولان ۱۱۰ میلیون تومان به منظور اشتغال‌زایی سهمیه پل‌دختر لحاظ شده که حدود ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

رئیس کمیته امداد پل‌دختر گفت: تا کنون ۸۰ طرح اشتغال‌زایی با تسهیلات کمیته امداد با اعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اجرا شده است.

وی افزود: امروز طرح اشتغال‌زایی با اعتبار ۹۵۰ میلیون تومان مربوط به "صید، ولی گل یاری" به نمایندگی از ۸۰ طرح به بهره برداری رسید.

ناظری احداث مسکن مددجویی را از سخت‌ترین فعالیت‌های کمیته امداد پل‌دختر دانست ویادآورشد: این نهاد امسال ۶۸ واحد با اعتبار ۱۰میلیارد تومان کمک بلاعوض، ۲۰ میلیارد تومان تسهلات بنیاد مسکن و آورده متقاضی در مجموع ۳۰ میلیارد تومان اعتبار این واحد‌ها می‌باشد.

برچسب ها: پل‌دختر ، لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار