فرمانده انتظامی اسفراین از پلمب یک واحد صنفی ورزشی و یک مجتمع گردشگری بوم گردی متخلف طی 24 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲ 25 August 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی و به نقل از خبرگزاری فارس، صبح امروز سرهنگ محمد روهنا، فرمانده انتظامی اسفراین در گفتگو یا رسانه‌ها با اعلام پلمب ۲ واحد‌صنفی متخلف در این شهرستان اظهارکرد: در راستای نظارت بر اجرای قوانین مربوط به فعالیت صنوف، طرح کنترل و بازدید از واحد‌های صنفی به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.

وی با اشاره به بازدید از واحد صنفی در سطح حوزه استحفاظی اسفراین طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: ماموران در این رابطه با هماهنگی قضائی یک واحد صنفی ورزشی را به دلیل عدم رعایت شئونات اخلاقی و یک مجتمع گردشگری و بوم‌گردی را نیز که فاقد پروانه فعالیت و مجوز‌های قانونی بود پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه متصدیان واحد‌های صنفی متخلف به همراه پرونده مربوطه به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلفان و مجرمان، سبب قانونمداری می‌شود و امنیت را ارتقاء می‌دهد لذا انتظار می‌رود شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار