استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: از امروز محور ایلام - مهران به صورت چهارخطه در اختیار زائران اربعین حسینی قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۲۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ 25 August 2023

به گزارش تابناک ایلام، حسن بهرام‌نیا در جلسه‌ ستاد اربعین استان در سالن جلسات مانیتورینگ اربعین مهران، اظهار کرد: امروز بعد از یک وقفه‌ کوتاه مجدداً و با پیگیری‌ها و بازدید میدانی در پایانه‌ زرباطیه، کار جابه‌جایی زوار تسهیل یافته است.

وی اظهار کرد: به منظور جلوگیری از گرمازدگی در پایانه‌ زرباطیه، تعداد اکیپ‌های سلامت نیز افزایش می‌یابد و به صورت ۲۴ ساعته خدمات مورد نیاز به زائرین ارائه می‌شود.

بهرام‌نیا در ادامه افزود: تمهیدات لازم برای برگشت زائران از روز شنبه نیز اندیشیده شده و از هم‌اکنون باید اتوبوس به اندازه‌ی کافی و متناسب با برگشت زائران در پایانه برکت مدنظر قرار گیرد.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به اهمیت توسعه‌ زیرساخت‌ها در طی این مدت و هزینه‌ ۶۴ هزار میلیارد ریالی برای زیرساخت های اربعین ایلام، ادامه داد: از امروز نیز محور ایلام - مهران به صورت چهارخطه در اختیار زائران قرار گرفت.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام بیان کرد: تلاش کنیم خدمات به‌طور شایسته به زوار ارائه شود و در راستای فراهم کردن نشاط معنوی زائر، باید خدمات همه‌جانبه باشد.

استاندار ایلام با تاکید انسجام و هماهنگی بین تمامی اعضای ستاد اربعین استان، گفت: در قرارگاه ستاد اربعین همه مسایل و مشکلات زوار احصا و برای تسهیل در خدمات‌رسانی بی وقفه به زوار موانع موجود برطرف شود.

وی با تاکید بر تشکیل کمیته حمل و نقل ستاد اربعین استان، تاکید کرد: کمیته حمل و نقل قرارگاه اربعین به زودی تشکیل و از تمامی ادارات ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سواری تا پایان اربعین در اختیار ستاد اربعین برای خدمات رسانی به زوار قرار می ‌گیرد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار