رئیس کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت های مردمی استان ایلام با اشاره به اینکه تمامی تمهیدات لازم برای پذیرایی از زوار اندیشیده شده است، گفت: ۹۰ درصد از مواکب استان ایلام جانمایی شده است.
کد خبر: ۱۱۲۲۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳ 23 August 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم حقیقت اظهار کرد: در استان ایلام برای ایام اربعین بیش از ۵۰۰ موکب در زمینه پذیرایی، اسکان و آشپزخانه خانگی پیش بینی شده که تاکنون ۹۰ درصد از مواکب استان ایلام جانمایی شده است.

وی گفت: تاکنون بیش از ۳۰درصد مواکب در استان ایلام از جمله در میدان اربعین در پایانه مرزی مهران برای خدمات رسانی به زوار فعال شده که با افزایش میزان تردد زوار، خدمات رسانی سایر مواکب نیز آغاز خواهد شد.

حقیقت با اشاره به اینکه موکب ها در زمینه توزیع آب، شرب و غذای گرم در بین زوار اربعین اقدام می کنند، افزود: تمامی تمهیدات لازم برای نیازهای زائران اندیشیده شده و تاکنون مشکل و یا کمبود خاصی در امر خدمات رسانی به زوار مشاهده نشده است.

رئیس کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت های مردمی استان ایلام یادآور شد: خدمات رسانی موکب های استان ایلام از ۲ روز گذشته آغاز به مرور دیگر موکب های استان ایلام نیز فعال می شوند.

وی گفت: ۸۰ آشپزخانه خانگی برای پخت غذای گرم در استان ایلام فعال شده است، این آشپزخانه در واقع پشتیبان موکب های استان ایلام هستند.

حقیقت با اشاره به اینکه بیشترین موکب های خدمات رسانی در مرز مهران مستقر می شوند، تصریح کرد: پیش بینی شده ۱۳۵ موکب در مرز فعال و به زوار اربعین خدمات رسانی کنند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای توزیع روزانه ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم در بین زوار اربعین حسینی از طریق مواکب انجام شده است، به اندازه کافی آب معدنی نیز برای توزیع بین زوار پیش بینی شده است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار