رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام ؛
رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام بیان داشت : بیش از ۲۰۰ گشت انتظامی در مسیرهای منتهی به مرز مهران کار ارائه خدمات انتظامی به زائران را بر عهده دارند.
کد خبر: ۱۱۲۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ 22 August 2023
 به گزارش تابناک ایلام ؛سرهنگ مهرداد علیمحمدی  گفت : با تمهیدات پلیس پیشگیری استان، تعداد ۹ ایستگاه پلیس و بیش از ۲۰۰ گشت انتظامی کار ارائه خدمات انتظامی را به زائران در تمامی مسیرها و شهرستان‌های محل تردد زائران حسینی را بر عهده دارند.

وی با اشاره به تقسیم‌بندی شهر مهران به سه بلوک و بکارگیری بیش از ۵۰ گشت انتظامی در سطح شهر مهران ،اضافه کرد: کارکنان بکارگیری شده در ماموریت اربعین آموزش‌های لازم را در راستای ارائه خدمات انتظامی مطلوب به زائران را دیده‌اند و امیدواریم که بتوانیم خادمان خوبی برای زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) باشیم.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام تصریح کرد: ایجاد آرامش و آسایش برای زائران از اهداف اصلی برنامه‌های پلیس در اربعین است و گشت‌های انتظامی به‌صورت شبانه‌روزی در تمامی جاده‌ها و مسیرهای تردد زائران حسینی اسقرار دارند.

سرهنگ علیمحمدی با تاکید بر اینکه ایستگاه‌های پلیس مستقر در شهرها و مسیرهای زائران حسینی ضمن ارائه خدمات انتظامی کار کنترل لایه به لایه جمعیت در هنگام ازدحام زائران در مرز مهران را برعهده دارند، گفت: از همه زائران عزیز می‌خواهیم تا در زمان اوج شلوغی مرز ضمن رفع خستگی در استراحت گاه‌های پیش‌بینی شده در شهرستان‌های عقبه نهایت همکاری را با مجموعه انتظامی داشته باشند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار