فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، جمهوری اسلامی ایران را مستقل‌ترین کشور دنیا دانست و عنوان کرد: کشور قله‌های مختلفی را فتح کرده است.
کد خبر: ۱۱۲۰۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵ 15 August 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سردار حمید خرم‌دل در نشست با خبرنگاران گفت: سیاست‌های دشمن در چند محور شکست خورده و آمریکا و صهیونیست‌ها در حال فروپاشی هستند.
وی با اشاره به جریان جنگ نرم دشمن گفت: جنگ نرم و حجم تخریب بالایی بر علیه ما وجود داشته و نزدیک به ۳٠٠ شبکه بر علیه ما محتوا تولید می‌کنند که بصیرت رسانه‌ها را بیشتر می‌طلبد.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به بمباران اتمی هیروشیما و ناگاساکی ژاپن به دستور رئیس جمهور آمریکا گریزی زد و افزود: آمریکا آن فاجعه انسانی را علیه ژاپن روا داشت و از آن طرف برخی از مردم ژاپن می‌گفتند؛ آمریکا کار خوبی کرد، که این همان جنگ روانی است.
وی ادامه داد: در کشور ما؛ آمریکا هزاران کارشکنی در مسیر پیشرفت و آبادانی جمهوری اسلامی ایجاد کرده و از طرفی می‌خواهند با جنگ روانی بر آن‌ها سرپوش بگذارند.
سردار خرمدل تأکید کرد: مردم بسیار فهیم، مقاوم و رهبر حکیمی داریم، آمریکا در مقابل تدبیر‌های حکیمانه رهبر انقلاب سر درگم شده و به همین خاطر تمام سیاست‌های آمریکا شکست خورده است.
وی اظهار کرد: امروزه جمهوری اسلامی ایران به جایی رسیده که یک ابر قدرت مثل آمریکا نفت ما را گرفته است، اما هیچ شرکتی در آن کشور جرأت پیاده کردن آن را ندارد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سوریه همه کشور‌ها پشت داعش قرار گرفتند، عنوان کرد: تنها ایران از سوریه حمایت کرد و در یمن نیز به همین منوال بود و پیروزی رقم خورد. هر کشوری که به ایران تکیه کرد، موفق شد.

خرم‌دل با بیان اینکه ایران را یک کشور قابل اتکا برای مردم دنیاست، تصریح کرد: هر سیاستی که آمریکا در منطقه پیاده کرده، شکست خورده است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به معنای واقعی به سمت جلو حرکت کرده و کسی جرأت دست درازی به آن را ندارد. جهموری اسلامی یک مدینه امن و مرجع و مراد برای آزادی خواهان جهان است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، جمهوری اسلامی ایران را مستقل‌ترین کشور دنیا دانست و عنوان کرد: کشور قله‌های مختلفی را فتح کرده است.

خرم دل به جنگ ترکیبی دشمن در سال گذشته اشاره و تاکید کرد: ایادی کفر هرچه را داشتند وارد عرصه کردند، اما با شکست مواجه شد.

وی بر هوشیاری بیشتر در محور جنگ نرم اشاره و اظهارکرد: نقش رسانه‌ها در این محور محسوس است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آمریکا و صهیونیسم در حال فروپاشی است، گفت: امروز آمریکا کجا قرار دارد و رژیم صهیونیستی نیز در حال فروپاشی است.

خرم دل با بیان اینکه جمهوری اسلامی با تاسی از مکتب عاشورا مرجع قرار گرفت، افزود: جنگ نرم و حجم تخریب بالایی بر علیه ما وجود داشته و نزدیک ۳٠٠ شبکه بر علیه ما محتوا تولید می‌کنند.

وی تصریح کرد: ناامید کردن مردم، ناکارآمد جلوه دادن نظام، تضعیف باور‌های دینی و اعتقادی مردم و دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی از اهداف دشمن است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سیاست سپاه فتح این استان دخالت نکردن در انتخابات له یا علیه اشخاص و جریان‌ها است، تاکید کرد: هر کسی که در سپاه حکم گرفته حق ندارد به نفع یا علیه کسی در انتخابات پیش رو ورود کند و در صورتی که موردی مشاهده شود، برخورد می‌کنیم.

خرم‌دل عنوان کرد: رسانه‌ها و مردم استان هر جا که نظام نیاز داشت به صحنه آمدند که این مهم یک فرصت است، اما رسانه‌ها ضمن دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات مردم را در انتخاب کردن درست کمک کنند، از نفرت پراکنی دوری کرده، تخریبی برخورد نکنند بلکه ایجابی عمل نمایند.

وی بیان کرد: از مهر ماه که دانشگاه‌ها بازگشایی می‌شوند بسیج دانشجویی استان زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا افراد سیاسی و داوطلبان در دانشگاه‌ها حضور پیدا کرده و حرف‌ها و صحبت‌های خود را مطرح کنند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص سلامت انتخابات اظهارکرد: همه مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد متفق القول برای برگزاری انتخابات سالم هستند.

خرم‌دل ورود رسانه‌های استان در حوادث و اغتشاشات سال گذشته را بصیرانه دانست و از عملکرد مطلوب این قشر تقدیر کرد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما معتقدیم که رهبر ما صادق الوعده است و همگی نابودی تمدن آمریکا و اسرائیل را می‌بینیم چرا که آن‌ها تدریجی شکل گرفتند و تدریجی هم فروپاشی می‌شوند.
وی به دسیسه‌های دشمنان نظام اسلامی گریزی زد و ادامه داد: تضعیف باور‌های دینی و دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی از اقدامات دشمنان انقلاب اسلامی است که رسانه‌ها باید تقویت باور‌های دینی را در اولویت کاری خودشان قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار