شهردار مهران اظهار داشت : ظرفیت پذیرش خودروها در مهران با احتساب پارکینگ های خصوصی و دولتی به ۱۸۰ هزار دستگاه رسیده است.
کد خبر: ۱۱۱۹۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳ 12 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدی اظهار داشت :  امسال ۲۵ هکتار به ظرفیت  محوطه با عنوان پارکینگ شماره ۲ اربعین برای پارک خودروهای زائران اضافه شد.ه است.

وی بیان داشت : وسایل برای پارک اصلی شهر مهران و زیباسازی این پارک و ساخت آبنما تجهیز شده و کار ساخت و تکمیل کانال سنگی نیز که باعث تجمع پسماند و آزار مردم در آن مناطق می شد، در حال اتمام است.

محمدی ادامه داد : حسینیه بعثت مهران به عنوان یکی از پرترددترین محل های توقف و تردد زائران، به جهت رفاه حال آنها اقدامات لازم در راستای تکمیل نواقص این حسینیه اندیشیده شده و در حال اقدام است.

وی گفت :  شهرداری اراک متعهد شده تعداد ۱۲۰ کارگر را جهت خدمت به زائران اعزام کند و ۴ دستگاه ماشین آتش نشانی، ۴ تانکر آب، ۴ دستگاه پرس و ۲۰ عدد موتور سه چرخ نیز در اختیار شهرداری مهران قرار می دهد.

محمدی مطرح کرد : از محل ایست و بازرسی بهرام آباد تا مرز، کار نظافت بر عهده شهرداری منطقه ۵ تهران و کار نظافت پایانه برکت نیز بر عهده راهداری است.

شهردار مهران در بحث روشنایی معابر با اشاره به تعویض و بهینه سازی کلیه چراغ ها از میدان شهدا به سمت میدان امام خمینی ( ره )  ادامه داد : با تأمین روشنایی این اماکن، زائران در هنگام شب و تردد به مشکل بر نخواهند خورد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار