امام موقت جمعه خرم‌‌آباد گفت: امنیت و آرامشی که امروز داریم به واسطه تلاش و مجاهدت رزمندگان محور مقاومت است. اگر نبود تلاش و مجاهدت محور مقاومت امروز باید در داخل شهرها با داعش می‌جنگیدیم.
کد خبر: ۱۱۱۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳ 11 August 2023

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی فر در خطبه‌های این هفته با تاکید بر رعایت تقوی از سوی نمازگزاران، اظهار کرد: انسان متقی به دنیا دل نمی‌بندد و از آن عبور می‌کند.

وی با اشاره به ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک، عنوان کرد: مسوولان و بانک‌ها از صنایع کوچک که زود بازده هستند حمایت کنند، گاهی بانک با سودی که دریافت می‌کند صنعتی را از کار می‌اندازد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد تاکید کرد: برای رونق تولید و مهار تورم راهی جز حمایت از صنایع به ویژه صنایع کوچک نیست.

شمسی فر به ۲۳ مرداد روز مقاومت اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: امنیت و آرامشی که امروز داریم به واسطه تلاش و مجاهدت رزمندگان محور مقاومت است.

وی بیان کرد: اگر نبود تلاش و مجاهدت محور مقاومت امروز باید در داخل شهر‌ها با داعش می‌جنگیدیم.

امام جمعه موقت به ۱۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به وطن نیز گفت: آزادگان شهیدان زنده هستند و مسوولان باید به مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند.

شمسی‌فر با اشاره به شهادت امام سجاد (ع) به روایتی عنوان کرد: اگر امروز با دین آشنا هستیم و معارف و احکام اسلامی را می‌شناسیم به خاطر پیام رسانی حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) است.

وی گفت: امام سجاد (ع) در کربلا بیمار شد تا جهاد بر او واجب نباشد، برای اینکه نسل امامت بماند و پیام کربلا را به گوش بشریت برساند.

برچسب ها: لرستان ، خرم آباد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار