نظام پیشنهادات بهترین روش است که می تواند در آن مشارکت همه همکاران را در فرآیندهای تصمیم سازی و تصمیم گیری نهادینه کرد.
کد خبر: ۱۱۱۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰ 14 October 2015

به گزارش تابناک ایلام، و به نقل از روابط عمومی زندانهای ایلام : اکبر محبی مدیرکل زندانهای ایلام در این جلسه با اشاره به اهمیت مشارکت همکاران در بهبود فرآیندهای جاری گفت: نظام پیشنهادات بهترین روش است که می تواند در آن مشارکت همه همکاران را در فرآیندهای تصمیم سازی و تصمیم گیری نهادینه کرد. 

مدیرکل زندانهای ایلام  بیان داشت  : انتظار می رود نظام پیشنهادات در این اداره کل فعال تر گردد و اطلاع رسانی و آموزش مناسب و مطلوب در خصوص نحوه ارائه و  دریافت پیشنهادات به کلیه همکاران داده شود. وی افزود کلیه پیشنهادات پرسنل در جلسه با حضور پیشنهاد دهنده  مطرح و  از سوی اعضای کمیته مورد بحث و بررسی و داوری قرار می گیرد .

در ادامه این جلسه اکبر محبی  ضمن بیان دیدگاه ها و سیاستهای کمیته نظام پیشنهادات ، همکاران را به ارائه نظرات پیشنهادات دعوت کرد و بیان داشت : اعتماد به خرد جمعی و شورا باعث می گردد درصد خطا و اشتباهات در تصمیمات  کاهش یابد و پرسنل نیز اطمینان  خاطر یابند که نظرات آنان در تصمیم گیری ها مد نظر قرار می گیرد.

محبی تأکید کرد: این اداره کل تلاش دارد تا در برنامه های امسال خود و همچنین ارزیابی سالیانه کارکنان اهمیت بیشتری به نظام  پیشنهادات دهد. و از بهترین پیشنهاد دهنده و  بیشترین پیشنهاد دهنده  با رعایت ضوابط و دستور العمل  تقدیر و قدرانی می گردد.

رئیس نظام پیشنهادات اداره کل زندانهای ایلام افزود: پیشنهادات بررسی شده در شورا بررسی مجدد و امتیازدهی نهایی شد ه و سپس  نتایج و نمرات به پیشنهاد دهندگان جهت پی گیری و اقدامات بعدی  اعلام می گردد.

گفتنی است: در این جلسه تعداد 18  عدد پیشنهاد توسط پرسنل ارائه گردید.که با  تعداد  9 پیشنهاد موافقت و مابقی جهت اصلاح به پیشنهاد دهنده ارجاع گردید./پ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار