فرمانده سپاه ناحیه گچساران در جمع خبرنگاران:
محقق زاده ادامه داد: خبرنگاران باید به دور از نگاه سیاسی اخبار و حقایق انتخابات را نشر دهند
کد خبر: ۱۱۱۹۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ 10 August 2023

 

به گزارش تابناک از گچساران، فرمانده سپاه ناحیه گچساران در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار،ضمن تبریک و بزرگداشت این روز گفت: خبرنگار موفق و منصف خبرنگاری است که صدای مردم را بدون هیچ گونه نگاه سیاسی به گوش مردم برساند و جامعه را از واقعیت ها آگاه کند.

سرهنگ سید حمزه محقق زاده با اشاره به نقش حساس رسالت خبرنگاری در کشور افزود: رشد و توسعه همه‌جانبه جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در مطالبه گری از مسئولین و آگاهی‌رسانی مطلوب و مؤثر به مردم است.

وی اظهار داشت: در کشورهای غربی رسانه به عنوان یه امپراطوری قوی در اختیار مستکبرین قرار دارد و یک خبرنگار موفق باید بتواند این خبرهای منتشر شده را تحلیل و در اختیار مردم قرار دهد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: صیانت از آرمان های انقلاب و همچنین بیان دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در مسیر جهاد تبیین از مهم‌ترین رسالت خبرنگاران به شمار می‌رود چراکه امروز شیوه و جبهه جنگ تغییریافته و دشمنان با جنگ نرم و تهدیدات هوشمند به میدان کارزار آمده‌اند.

وی به انتخابات پیش رو در کشور و شهرستان اشاره داشت و افزود:
به عنوان نهادی که وظیفه تامین امنیت و فرهنگ شهرستان را در انتخابات داریم از رسانه ها خواهشمندیم در کنار ما باشند تا بتوانیم حوادث خوب را رقم بزنیم.
محقق زاده ادامه داد: خبرنگاران باید به دور از نگاه سیاسی اخبار و حقایق انتخابات را نشر دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار