مدیرامور زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش از توافقات صورت گرفته جهت افزایش ۱۵ مگاواتی ظرفیت تولید برق در شرکت آب و برق کیش خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹ 07 August 2023

به گزارش تابناک جزیره، منصور ملانوری در گفتگویی در کیش اظهار داشت: با توجه به گرمای هوا و افزایش مصرف برق و به منظور پیشگیری از خاموشی در سطح جزیره کیش، سازمان منطقه آزاد کیش اقدام به بررسی شرایط و فراهم‌سازی زمینه در جهت افزایش تولید برق در شرکت آب و برق کیش و همچنین استفاده از توانمندی بخش خصوصی در این حوزه کرد.

وی افزود: با توافق صورت گرفته با شرکت ماهتاب کیش و با افزایش ۱۵ مگاواتی ظرفیت تولید عملی در شرکت آب و برق کیش به ۱۹۰ و ظرفیت اسمی آن نیز به ۲۸۵ مگاوات می‌رسد.

مدیرامور زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش از توافقات صورت گرفته جهت افزایش ۱۵ مگاواتی ظرفیت تولید برق در شرکت آب و برق کیش خبر داد.

ملانوری خاطرنشان کرد: امروز اولین مرحله اتصال دو نیروگاه با تبادل ۵ مگاوات برق از نیروگاه جنوب به شمال کیش برای پیشگیری از قطعی برق برقرار شد.

وی با بیان این که افزایش ظرفیت تولید انرژی از شاخص‌های مهم پیشرفت و توسعه هر منطقه می‌باشد، تاکید کرد: سازمان منطقه آزاد کیش طبق رسالت و اهداف خود این مهم را در اولویت قرار داده و مسوولیت ایجاد زیر ساخت‌ها و تأمین پایداری شبکه‌های برق را بر عهده دارد تا در صورتی که نیروگاهی نتوانست تأمین برق کند، از سایر نیروگاه‌هایی که در اختیار بخش خصوصی است، کمبود برق را جبران کند.
منبع/تسنیم

برچسب ها: جزیره کیش ، جزیره ، برق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار