فرمانده سپاه قدس گیلان:
فرمانده سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه امروز در محاصره تبلیغاتی هستیم و راهی جز جهاد تبیین نداریم، اظهار کرد: جهاد تبیین با سخنرانی نیست و باید نفر به نفر و چهره به چهره جهاد تبیین داشته باشیم
کد خبر: ۱۱۱۸۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲ 05 August 2023

جهاد تبیین راه برون رفت از محاصره تبلیغاتی دشمن استجهاد تبیین راه برون رفت از محاصره تبلیغاتی دشمن استجهاد تبیین راه برون رفت از محاصره تبلیغاتی دشمن استجهاد تبیین راه برون رفت از محاصره تبلیغاتی دشمن استجهاد تبیین راه برون رفت از محاصره تبلیغاتی دشمن استجهاد تبیین راه برون رفت از محاصره تبلیغاتی دشمن استجهاد تبیین راه برون رفت از محاصره تبلیغاتی دشمن استجهاد تبیین راه برون رفت از محاصره تبلیغاتی دشمن استجهاد تبیین راه برون رفت از محاصره تبلیغاتی دشمن است

به گزارش تابناک گیلان

سردار محمد عبدالله پور در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح نظامی و انتظامی شرق گیلان که بر سر مزار شهید مرتضی حسین پور شلمانی، از فرماندهان گیلانی جبهه مقاومت برگزار شد، شهید حسین پور را از افتخارات گیلان و از نوابغ جبهه مقاومت دانست و اظهار کرد: زندگی و سیره شهید حسین پور برای آحاد جامعه به ویژه مسئولان راهگشاست.

وی با بیان اینکه شهید حسین پور، تربیت یافته مکتب شهداست، افزود: انقلاب اسلامی ما به برکت اسلام ناب توانست تمام ستمگران عالم را کنار بزند.

فرمانده سپاه قدس گیلان به نقش امام خمینی(ره) در شکل گیری این انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: امام راحل، مقام معظم رهبری و مردم سه محور اصلی انقلاب هستند و اگر ایثار و استقامت و بصیرت ملت نبود، پیروزی بر نظام سلطه هم ممکن نبود؛ در طول ۴۴ سال گذشته همواره با توطئه های دشمنان مواجه بودیم، اما این ملت استقامت کرد و دشمنان را ناکام گذاشت.

عبدالله پور، با بیان اینکه به تعبیر امام راحل، ملت ایران از ملت زمان پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) هم بالاترند، خاطرنشان کرد: امروز این تعبیر امام راحل را تایید می کنیم، زیرا ملت ایران، ملتی بی نظیر است و همه مشکلات و تهدیدات را برطرف کرده است. بزرگترین و پیچیده ترین طراحی دشمن در سال گذشته بود، اما ملت بار دیگر محاسبات دشمنان را به هم ریخت.

وی شهدا را گل سرسبد ملت ایران دانست و اضافه کرد: اگر شهدا نبودند، نظام اسلامی ما در همان بحران های اوایل انقلاب از بین می رفت و اگر ایثارگری شهدا نبود، در دوران دفاع مقدس قسمتی از خاک کشور را از دست می دادیم، اما شهدا اجازه ندادند که کشور و نظام آسیب ببیند.

فرمانده سپاه قدس گیلان به شهادت مظلومانه و غریبانه شهدای امنیت اشاره و عنوان کرد: در جریان داعش که با طراحی نظام سلطه برای نابودی انقلاب اسلامی در منطقه شکل گرفته بود، نیز شاهد جانفشانی شهدای مدافع حرم بودیم. در واقع اگر شهدای مدافع حرم نبودند، سرنوشت کشور و نظام ما معلوم نبود.

وی به جنایت های داعش در سوریه و عراق اشاره کرد و گفت: داعش حیواناتی درنده به شکل انسان بودند که با پشتوانه های مالی و تبلیغاتی و تسلیحاتی استکبار به کشتار مسلمانان می پرداختند و لذا شهدای مدافع حرم این بلای خانمان سوز را از سر ملت و کشور برداشتند و این مرز و بوم به داشتن چنین فرزندانی افتخار می کند.

عبدالله پور از شهید حسین پور به عنوان یکی از بزرگان جبهه مقاومت یاد کرد و ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی در چهلم این شهید به شلمان آمد تا شهید حسین پور و عظمت کار او را بشناساند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ۲۴ شهید مدافع حرم را تقدیم کشور و انقلاب کردیم، افزود: امروز امانتدار خون شهدا هستیم و آنان این کشور و انقلاب را به دست ما سپرده اند و باید صبور و امیدوار این مسیر را تا رسیدن به انقلاب حضرت حجت(عج) طی کنیم لذا راه سخت و طولانی در پیش داریم و نیازمند انسان های بصیر و هوشیار و ولایت پذیر هستیم؛ قطعا با اطاعت از رهبری همه موانع را پشت سر خواهیم گذاشت و دشمنان را شکست می دهیم.

وی با اشاره به جنگ شناختی دشمن علیه انقلاب اسلامی، متذکر شد: در آستانه انتخابات هستیم و باید به کسی رای دهیم که می تواند حقایق و حوادث انقلاب را برای مردم تبیین کند، زیرا دشمن ذهن مردم را با شبهات و شایعات و دروغ و تهمت و افترا پر کرده و با سرعت در حال تکرار اینهاست و انسان های غیر بصیر نیز وقت و حوصله تشخیص حقیقت را ندارند.

عبدالله پور، با بیان اینکه امروز در محاصره تبلیغاتی هستیم و راهی جز جهاد تبیین نداریم، اظهار کرد: جهاد تبیین با سخنرانی نیست و باید نفر به نفر و چهره به چهره جهاد تبیین داشته باشیم؛ همچنین در اموری مانند عفاف و حجاب، باید مردم را با حقایق دین آشنا کنیم، زیرا دین برخاسته از فطرت بوده و اگر به مردم ارائه شود، آن را می پذیرند و جذبش می شوند.

وی از جوانان نیز خواست از توطئه های دشمن علیه اسلام و انقلاب آگاه باشند و گفت: دشمن می خواهد خانواده را از هم بپاشد و جوانان را از مسیر خارج کند تا دنباله رو شهدا نباشند، زیرا می داند مکتب شهدا این کشور و نظام را حفظ خواهد کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز به امثال شهید حسین پورها نیاز داریم، عنوان کرد: شهدا مظهر قدرت انقلاب هستند و خون شهدا نقش هدایتگری دارد و آینده انقلاب را پیش خواهد برد لذا باید به شهدا تاسی بجوییم و ولایت پذیری و خستگی ناپذیری را سرلوحه خویش قرار دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار