کد خبر: ۱۱۱۸۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ 04 August 2023

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۹۱ درصد اعتبارات مصوب هفدهمین سفر استانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به استان در حوزه بهداشت و درمان جذب شد.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، آیت الله رئیسی، در هفدهمین سفر استانی دولت سیزدهم، روز جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ وارد استان مازندران شد. بازدید از تعدادی طرح‌ اقتصادی و عمرانی و بازدیدهای سرزده، دیدار با اقشار مردم، دیدار با مجموعه کارشناسان ارشد محیط زیست و همچنین شرکت در شورای اداری استان در سفر یک‌روزه رئیس جمهور به مازندران برنامه‌ریزی شده بود.
بر اساس آخرین گزارش‌ها از ۱۷۶ مصوبه سفر ریاست جمهور به مازندران ۹ مصوبه محقق، ۱۴۵ مصوبه بخشی از اعتبارات لازم را جذب و عملیات اجرایی آن آغاز شده و ۲۲ مصوبه در دست پیگیری است به عبارتی هیچ مصوبه‌ای نیست که وضعیت آن مشخص نباشد.
نتیجه نخستین سفر هیات دولت سیزدهم به مازندران تصویب حدود ۱۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه‌های مختلف بود.
کل اعتبارات مصوبات سفر ریاست جمهور به مازندران بیش از ۱۷هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بود که از این میزان حدود ۸۸هزار و ۸۸۵ میلیون ریال معادل ۵۰ درصد اعتبارات از محل بودجه عمومی و ۸۹هزار ۳۳میلیارد ریال معادل نیمی دیگر از این اعتبارات از محل فروش املاک و منابع داخلی وزارتخانه ها و کمک نهادها تامین شده است. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار