معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: مازندرانی های نیکوکار در سه ماهه‌نخست سال‌جاری ۹ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند.
کد خبر: ۱۱۱۷۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷ 02 August 2023

به گزارش تابناک مازندران، مهدی رحمان‌زاده اظهار داشت: مازندرانی های نیکوکار در سه ماهه‌نخست سال‌جاری ۹ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند.

 

پرداخت ۹ میلیارد تومان صدقه توسط مازندرانی‌ها در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۲  

وی افزود: صدقات جمع‌آوری شده نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد افزایش داشته و بخشی از این صدقات توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران تصریح کرد: صدقات جمع‌آوری شده در بخش های درمانی، فرهنگی؛ عمرانی، جهیزیه، معیشت، تهیه لوازم ضروری زندگی و ... برای مددجویان و نیازمندان هزینه می‌شود .

رحمن‌زاده بیان داشت: در مازندران ۳۵۹۸۶۴ صندوق صندوق خانگی، اماکن عمومی و معابر وجود دارد و ضریب نفوذ صدقات در استان ۲۸ درصد است.

وی به پرداخت صدقه الکترونیکی (Qr) اشاره کرد و بیان داشت: تاکنون بیش از۱۰۳۳ هزار مشترک صدقات به این طرح پیوستند و با این روش در این سه ماه ۹۷ میلیون تومان صدقه پرداخت شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: در این روش هر مشترک صندوق صدقات با استفاده از گوشی همراه به آسانی به پرداخت صدقه از طریق اسکن بارکد اختصاصی (Qr) اقدام می‌نماید.

خاطرنشان می‌شود: این روش یکی از روش‌های پرداخت صدقه در کنار سایر روش‌ها مانند پرداخت از طریق (ATm)، درگاه‌های پرداخت الکترونیکی (IpG) که شامل تمامی نرم افزارهای پرداخت الکترونیک است و کد دستوری *۸۸۷۷*۰۱۱# و... می‌باشد و از مزایای آن می‌توان به راحت‌تر پرداخت کردن صدقه، امکان پرداخت در هر زمان و مکان و تسریع در کمک‌رسانی به نیازمندان اشاره کرد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار