ورزش و جوانان کردستان
سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: باشگاه های ورزشی استان بر اساس ۶۸ شاخص در هفت محور تخصصی مورد بررسی قرار و رتبه بندی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۱۷۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷ 01 August 2023

به گزارش تابناک کردستان فرزاد خاکی روز دوشنبه در اولین سمینار هم اندیشی و آموزشی رتبه بندی باشگاه های ورزشی کردستان در سنندج اظهار کرد: بر این اساس، باشگاه ها با توجه به کسب امتیازات در شاخص های مختلف که بالاترین آن یک هزار امتیاز است در چهار بخش ویژه، درجه یک، درجه دو و درجه سه رتبه بندی خواهند شد.

وی افزود: با هدف ساماندهی این بخش و تهیه و تدوین دستورالعمل رتبه بندی کلی باشگاه های منطقه غرب، با حضور مدیرکل توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاههای وزارت ورزش و جوانان و کارشناسان امور باشگاههای استان‌های ایلام، همدان، لرستان، کردستان، مرکزی و کرمانشاه طی روزهای ۲۷ و ۲۸ تیر ماه به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان کردستان بر اهمیت این رتبه بندی در راستای ساماندهی باشگاه های ورزشی و تعیین نرخ ارائه خدمات تاکید کرد و گفت: این دستورالعمل که از سوی دفتر توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاههای وزارت ورزش و جوانان به استان ها ارسال شده است باید تا پایان شهریورماه سال جاری برای تمامی باشگاه های سطح استان اجرا شود.

خاکی ادامه داد: این رتبه بندی در راستای شناسایی سطح خدمات مناسب به جامعه ورزشی و همچنین احترام دو جانبه به حقوق باشگاهها از یک سو و در نظر گرفتن حقوق شهروندان و جامعه ورزشکاران از سوی دیگر انجام می شود.

در حال حاضر بیش از ۶۷ هزار ورزشکار کردستانی در رشته های مختلف ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار