استاندار قم:
استاندار قم گفت: دلاوری بنا به دلایل شخصی از معاونت عمرانی تغییر کرد و علی رغم میل باطنی و نظر شخصی مجبور به تعویض معاون عمرانی شدم.
کد خبر: ۱۱۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰ 14 October 2015
به گزارش تابناک قم، مراسم تودیع و معارفه معاون عمرانی استاندار قم در تالار امام جواد (ع) استانداری قم با حضور استاندار، شهردار و مدیران کل ادارات استان قم برگزار شد و  محسن بهشتی، مدیرکل راه و شهرسازی استان قم، به جایگزین دلاوری انتخاب شد.

در این مراسم استاندار قم با تقدیر و تشکر از زحمات دلاوری، اظهار داشت: در ارائه خدمات در مسئولیت‌های مختلف باید اهل عمل بود و آقای دلاوری به عنوان مدیری کم حرف و اهل عمل 5 سال در استانداری قم خدمت کرده است.

سید مهدی صادقی با بیان اینکه اگر مدیریت مجموعه بتواند با افراد آن مجموعه هماهنگ شود گام بزرگی در رسیدن به اهداف طی کرده است، افزود: نظم در حرکت نهاد‌ها و به خصوص معاونت عمرانی استانداری باید لحاظ شود.

وی با تاکید بر اینکه دلاوری بنا به دلایل شخصی تقاضای بازنشتگی زود‌تر از موعد کرده است، خاطرنشان کرد: علی رغم میل باطنی مجبور شدیم خواسته ایشان را اجابت کنیم.

صادقی با بیان اینکه معاونت عمرانی می‌تواند به توسعه استان بسیار کمک کند، تصریح کرد: باید ارتباطات کاری و تخصصی با این مجموعه مانند سابق ادامه داشته باشد و ادارت کل طرح‌ها و پیشنهادات خود را به این معاونت برسانند.

بهشتی تا انتصاب مدیر کل جدید راه و شهرسازی سرپرستی این اداره کل را بر عهده دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار