مدیرکل فنی و حرفه‎ای همدان گفت: 6 هزار و 633 نفر در پنجمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال 94 در 256 حرفه ثبت‌نام کرده‎اند.
کد خبر: ۱۱۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲ 16 October 2015
مدیرکل فنی و حرفه‎ای همدان گفت: 6 هزار و 633 نفر در پنجمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال 94 در 256 حرفه ثبت‌نام کرده‎اند.

به گزارش فارس؛علیرضا مهرابی  از آغاز توزیع کارت ورود به جلسه پنجمین مرحله آزمون‎های سراسری سنجش مهارت و آزمون‎های متقاضیان صنعت ساختمان، بخش‎های صنایع دستی، فرش و ... در سال 94 خبر داد.

وی با بیان اینکه توزیع کارت از ساعت 8 صبح 21 مهر ماه جاری آغاز شده و تا ساعت 24 روز چهارشنبه 22 این ماه ادامه دارد، گفت: پنجمین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه‎های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله و ... 23 مهر ماه و آزمون سراسری سنجش مهارت نیز 24 مهر ماه برگزار می‎شود.

مدیرکل فنی و حرفه‎ای همدان افزود: 6 هزار و 633 نفر در پنجمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال 94 در 256 حرفه ثبت‌نام کرده‎اند که از این تعداد 2 هزار و 483 نفر مرد و 3 هزار و 310 نفر زن هستند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است، ادامه داد: 506 نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان در 13 حرفه ثبت‌نام کرده‎اند که از این تعداد 506 نفر مرد هستند.

مهرابی بیان کرد: 334 نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنایع دستی، فرش و نان و ... ثبت‌نام کرده‎اند که از این تعداد 55 نفر مرد و 279 نفر زن هستند.

وی با اشاره به مراحل اجرای آزمون‎های سنجش مهارت بیان کرد: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان می‎توانند از 21 تا 22 مهر ماه جاری با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

مدیرکل فنی و حرفه‎ای همدان ادامه داد: متقاضیان شرکت در آزمون سنجش مهارت نیز می‎توانند در همین تاریخ با مراجعه به سامانهhttp://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا درج مشخصات فردی، کارت خود را دریافت کنند.

وی گفت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‎های تعیین شده مراجعه کنند.

مهرابی با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت افزود: در صورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می‎توانند با مراکز آموزش فنی و حرفه‎ای شهرستان خود تماس حاصل کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار