رئیس ورزش و جوانان مریانج گفت: در رشته اسکواش در دو بخش آقایان و بانوان یک دوره مسابقه با نام سردار همدانی در مریانج برگزار می‌شو
کد خبر: ۱۱۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶ 15 October 2015
رئیس ورزش و جوانان مریانج گفت: در رشته اسکواش در دو بخش آقایان و بانوان یک دوره مسابقه با نام سردار همدانی در مریانج برگزار می‌شود.

به گزارش فارس؛سید امیرحسینی  اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان مریانج در هفته تربیت بدنی برنامه‎های خود را در دو بخش فرهنگی و ورزشی برگزار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در بخش فرهنگی مراسم غبارروبی مزار شهدای ورزشکار مریانج را در برنامه داریم، تصریح کرد: در هفته تربیت‎بدنی با حضور در منازل تعدادی از خانواده‌های شهدای ورزشکار، یاد آنها را گرامی خواهیم داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان مریانج با بیان اینکه در طول مسابقات ورزشی نیز برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی را اجرا خواهیم کرد؛ از برگزاری مسابقات مختلف ورزشی خبر داد و افزود: در بخش بانوان و در رشته کاراته میزبان مسابقات استانی نونهالان، نوجوانان و جوانان خواهیم بود.

وی بیان کرد: در رشته اسکواش نیز در دو بخش آقایان و بانوان به صورت آزاد یک دوره مسابقه را به یاد و نام سردار همدانی برگزار خواهیم کرد.

حسینی تاکید کرد: در رشته‎های کشتی، والیبال، فوتبال پیشکسوتان، تنیس روی میز، بدمینتون، بدنسازی نیز مسابقات متعددی با حضور ورزشکاران برتر استان و استان‌های همجوار برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری جشنواره ورزش‎های بومی ـ محلی خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت موجود در روستاهای همجوار یک دوره مسابقات بومی محلی را برگزار خواهیم کرد تا شاهد نمایش فرهنگ روستاهای همجوار باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان مریانج خاطرنشان کرد: طی این هفته یک دوره مسابقات طناب‌کشی در بخش آزاد را برگزار خواهیم کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار