فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در غرب استان تهران از دستگیری ۴۳ شرور در اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۱۱۱۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴ 19 July 2023

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ عسکری‌نیا با اشاره به اجرای طرح ضربتی مقابله با اراذل و اوباش در شهرستان بهارستان، گفت: طرح امنیت محله محور با هماهنگی دستگاه قضائی و رویکرد تأمین آسایش و آرامش عمومی در محله‌های جرم خیز شهرستان بهارستان به مرحله اجرا درآمد و در جریان آن افراد مزاحم و اوباشی که اقدام به ایجاد شرارت و ناامنی در محلات کرده بودند، مورد شناسایی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت رده‌های مختلف انتظامی به اجرا در آمد، گفت: در جریان اجرای این طرح ۴۳ تن از اراذل و اوباش شناسایی و دستگیر شدند. همچنین از این افراد ۳۴ تیغه سلاح سرد کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به اینکه در جریان اجرای این طرح، ۱۳ سارق و پنج خرده فروش موادمخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند، تصریح کرد: برای متهمان دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این افراد پس از تکمیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

عسکری نیا با بیان اینکه پلیس اجازه هیچ‌گونه قدرت‌نمایی به اراذل و اوباش را نخواهد داد، خاطرنشان کرد: با مجرمان، اراذل و اوباش و افرادی که بخواهند در جامعه نظم و امنیت عمومی را مختل کنند برابر قانون و با شدت لازم برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار