مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در دیدار با استاندار ایلام هبر داد
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام در دیدار با استاندار ایلام گفت : در دولت سیزدهم بیش از ۶۰۰‌میلیارد ریال اعتبار به حوزه ایثار و دفاع مقدس اختصاص داده شده اس
کد خبر: ۱۱۱۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳ 18 July 2023

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام در دیدار با استاندار ایلام گفت : در دولت سیزدهم بیش از ۶۰۰‌میلیارد ریال اعتبار به حوزه ایثار و دفاع مقدس اختصاص داده شده است.

به گزارش تابنناک ایلام ؛سرهنگ‌ پاسدار محمد حسین فولادی اظهار داشت : از میزان ۶۶میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده به این حوزه بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال به یادمان های دفاع مقدس استان اختصاص داده شده که بی سابقه است.

وی افزود : بدلیل رها شدگی یادمان های دفاع مقدس استان بیم آن می رفت که فرسودگی سازه های نیمه کاره و اتلاف سرمایه های موجود در یادمان ها ،هزینه زیادی را تحمیل کند که به لطف پای کار بودن استاندار جهادی استان و نگاه ویژه ایشان به حوزه دفاع مقدس ،این یادمان ها فرآیند تکمیل خود را پشت سر گذاشته و ۸ یادمان تا دفاع مقدس تکمیل خواهد شد

سرهنگ‌فولادی ادامه داد : درکنار توجه استاندار ایلام به مقوله زیر ساخت های استان ،حوزه اقتصاد و اشتغال ،نگاه ویژه ایشان به حوزه دفاع مقدس و ایثارنیز برجسته و ستودنی است.

سرهنگ فولادی بیان داشت : مسولین ارشد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس همواره از استاندار ایلام بعنوان الگویی جهادی در راستای حمایت از طرح های حوزه دفاع مقدس استان یاد کرده و نگاه ایشان به این حوزه را نگاهی ارزشی و معنوی قلمداد کرده اند.

وی ضمن‌قدردانی از تلاش های استاندار و مجموعه مدیریتی استان تصریح کرد : موزه دفاع مقدس استان به موازات نقش برجسته ایلام در دفاع مقدس در شان مردم این استان نیست و از استاندار جهادی ایلام استمرار حمایت ها بمنظور توسعه این موزه را خواستاریم .

وی در پایام ضمن اعلام آمادکی مجموعه حفظ آثار برای خدمت رسانی به زایرین اربعین حسینی ،با اهدا لوحی از تلاش ها و مجاهدت های استاندار ایلام قدردانی بعمل آورد

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
چرا الکی آمار غلط میدین آقای سرهنگ، آیا تاکنون از یادمان جبهه چنگوله که یکی از مخوف ترین و مهم ترین محل جانفشانی رزمندگان در مصاف با ارتش عراق، گوش برها و منافقین بود اقدامی صورت گرفته است؟ گذشتگان شما هم کاری نکردند، اسلاف شما کاری نخواهند کرد!!!
یادمان درست و حسابی توی استان ما فقط یادمان قلاویزان هست و بس. لااقل از استان های همسایه یادبگیرید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار