درحالی که خبرگزاری تسنیم، نه در سایت رسمی و نه در کانال‌های رسمی در فضای مجازی، هیچ خبری در مورد افزایش قیمت بنزین منتشر نکرده، برخی کانال‌ها در این زمینه اقدام به دروغ پردازی کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۱۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳ 14 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، تسنیم، نوشت : همانطور که مسئولان دولت و مجلس شورای اسلامی بار‌ها اعلام کرده‌اند، تاکنون هیچ برنامه‌ای برای افزایش نرخ بنزین در سال جاری وجود ندارد و پیگیری تسنیم از مجموعه دولت نیز حاکی از این است تا امروز هیچ تصمیمی در خصوص افزایش نرخ بنزین گرفته نشده است.

در این حال، یک کانال غیررسمی و حاشیه‌ساز تلگرامی که از نام خبرگزاری تسنیم سواستفاده کرده و با نام "تسنیم اقتصادی" در فضای تلگرام فعالیت می‌کند، خبری کذب از افزایش قیمت بنزین منتشر کرده و درحالی که این کانال تلگرامی، هیچ ارتباطی با خبرگزاری تسنیم ندارد، برخی رسانه‌ها و کانال‌های حاشیه‌ساز، به دروغ، خبر افزایش قیمت بنزین را به خبرگزاری تسنیم منتسب کرده‌اند.

لازم به ذکر است که آدرس کانال‌ها و صفحات خبرگزاری تسنیم در فضای مجازی، بار‌ها اطلاع رسانی شده و نسبت به فعالیت کانال تلگرامی با نام "تسنیم اقتصادی" که هیچ ارتباطی با خبرگزاری تسنیم ندارد، اقدام به تشکیل پرونده در محاکم قضایی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار