امام جمعه موقت ایلام؛
امام جمعه موقت ایلام بیان داشت : همایش حجاب و عفاف در این هفته در سراسر کشور و در استان برگزار شد و حضور گسترده اقشار مختلف مردم نشان دهنده این مطالبه عمومی مردم است.
کد خبر: ۱۱۱۵۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰ 14 July 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام وعد مرادبیگی افزود : مطالبه حجاب و عفاف از سوی مردم، برای دولت، قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی و مسوولان تکلیف آور است.

وی گفت : مبلغین نسبت به پاسخگویی به شبهات دقت کنند، همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، تبلیغ در مرحله اول قرار دارد و از ابزارهای تبلیغ از جمله فضای مجازی و از نهادهای مقدس تبلیغ از جمله مساجد و هیئت‌ها استفاده شود.

امام جمعه موقت ایلام ادامه داد :  مسئولان فرهنگی باید به بیانات مقام معظم رهبری را در این خصوص فصل الخطاب قرار دهند و مبلغان ما شبهه زدایی و بصیرت افزایی در سطح جامعه داشته باشند.

وی مطرح کرد : هفته اول محرم هفته امر به معروف و نهی از منکر است، اگر جامعه ما نماز محور و مسجد محور باشد، بیمه خواهد بود و اگر جوان ما در مسجد، همراه نماز باشد، شبهات دشمن نمی‌تواند بر آن اثر بگذارد.

امام جمعه ایلام گفت : امام حسین (ع) در روز عاشورا اقامه نماز می‌کند و برای اقامه نماز از یزدیان، مهلت می‌گیرد، جامعه‌ای که نماز محور باشد آن جامعه سالم خواهد بود و آمار فساد و آسیب‌های اجتماعی در آن کاهش خواهد یافت./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار