کد خبر: ۱۱۱۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸ 12 July 2023

معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت که این وزارتخانه ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب اجرای طرح جهش تولید مسکن در مناطق مختلف کشور را تعهد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی مسکنی روز چهارشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت ۴۸۶ واحد مسکونی در قالب اجرای طرح جهش تولید مسکن در ساری مرکز مازندران افزود: منابع مالی مورد نیاز این طرح از طریق بانک توسعه تعاون تامین می شود.

وی اظهار داشت: همسو با اجرای طرح جهش تولید مسکن در کشور، از مجموع ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در حال ساخت، ۱۰ هزار واحد خود مالکی است ضمن اینکه یک میلیون و ۹۰ هزار واحد مسکن نیز در قالب گروه سازی توسط انبوه سازان و تعاونی های مسکن در کشور در حال احداث است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع یک میلیون و ۹۰ هزار واحد مسکونی در حال ساخت توسط انبوه سازان و تعاونی ها در مناطق مختلف کشور، ۸۴۰ هزار واحد توسط تعاونی های مسکن در حال ساخت است که از این تعداد نیز تاکنون ۸۰۲ واحد تکمیل و به متقاضیان واجد شرایط نیز تحویل داده شده است ضمن اینکه ۳۸ هزارو ۵۰۰ واحد مسکن نیز که عملیات ساخت آنها از سال ۹۰ آغاز شد، هنوز تکمیل نشده است. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار