نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه محله آزادشهر با تعویض تابلوهای فرسوده معابر پایش شده است، گفت: اکنون ۵ محله شهر یزد درحال انجام نصب و تعویض تابلوهای فرسوده معابر است.
کد خبر: ۱۱۱۴۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹ 12 July 2023

 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، حجت‌الاسلام سیدناصر حیدری اظهار کرد: بعد از پایش دو هزار معبر محله آزادشهر، با هدف تعویض تابلوهای فرسوده، اکنون پایش هزار و سیصد معبر محلات حسن آباد، کوی توحید، کوی امام حسینی، مریم آباد و محله مدرس در حال انجام است.
 
وی ادامه داد: تا کنون ۱۲۰ معبر در این محلات نام آن ها در کمیته نام گذاری انتخاب و با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر یزد، تأیید که برای نصب تابلو به سازمان سیما و منظر شهرداری ارسال خواهد شد.
 
نائب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه کمیته نامگذاری با حضور کارشناسان ادبیات، تاریخ و شهر شناسی برگزار میشود و در این کمیته نام هایی متناسب پیشنهاد میشود گفت: از جمله نام هایی که برای معابر ۵ محله نام برده انتخاب شد، باغستان، باغ بهشت، باغ مهر، آفتاب، مهتاب، طلوع، دلشاد، امین، مهربان، سحر، نسیم و خوشنام است. 
 
حجت‌الاسلام حیدری تأکید کرد: بعد از پایش این محلات و نام گذاری آن ها، شهرداری و شورای شهر برای نامگذاری معابر بی نام محله امامشهر و بلوار جمهوری اقدام خواهد کرد.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه شورای ششم از ابتدای فعالیت تاکنون 343 نام‌گذاری داشته که بالغ بر 200 مورد از این معابر نام‌های عام بوده و اسامی مرتبط با گل‌ها بوده گفت: همچنین روال شهرداری در سا‌ل‌های گذشته نصب نزدیک به 300 تا 400 تابلو در سطح شهر بوده اما ما این آمار را به بالای سه هزار تابلو رساندیم و تلاش داریم که با سرعت این موضوع را دنبال کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار