کد خبر: ۱۱۱۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۵ 08 July 2023

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، رییس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن محورهای کندوان و هراز همسو با اجرای طرح محدودیت های ترافیکی و با هدف تسهیل در ترددهای خودرویی و ترافیک سنگین در جاده‌های ارتباطی این استان در زمان حاضر خبرداد.

سرهنگ یدالله جهان تاب شامگاه جمعه در گفت و گویی اظهار داشت، اظهار داشت:

در پی اجرای طرح محدویت های ترافیکی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز جمعه از کرج و ابتدای آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ امروز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی وضعیت ترافیک در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان در حدفاصل بیلقان تا سرودار و محدوده های آسارا و گرماب و همچنین مسیر شمال به جنوب این محور در محدوده های میانک، هزارچم، گرماب و آسارا را نیز در زمان حاضر سنگین اعلام کرد 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار