روشنگری معاونت صنایع عمومی وزارت صمت درباره خبرسازی جعلی نسبت به رانت ۲۷۵۰ تن پلی پروپلین؛
پیرو انتشار خبری مبنی بر ابطال سهمیه تولید آزمایشی یکی از واحدهای تولیدی توسط معاونت صنایع عمومی وزارت صمت در یکی از رسانه ها موارد زیر به منظور تنویر افکار عمومی به اطلاع مردم شریف و صنعتگران شریف کشور میرسد:
کد خبر: ۱۱۱۳۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۷ 07 July 2023

به گزارش تابناک رضوی، پیرو انتشار خبری مبنی بر ابطال سهمیه تولید آزمایشی یکی از واحدهای تولیدی توسط معاونت صنایع عمومی وزارت صمت در یکی از رسانه ها موارد زیر به منظور تنویر افکار عمومی به اطلاع مردم شریف و صنعتگران شریف کشور میرسد:

۱. اختصاص سهمیه آزمایشی به خطوط جدید التاسیس که هنوز پروانه بهره برداری نگرفته اند مطابق رویه و دستورالعمل ابلاغی وزارت صمت و بر اساس ظرفیت اعلامی از طرف سازمان صمت استان مربوط صورت پذیرفت. فرایند اختصاص سهمیه پتروشیمی برای تمامی واحدها یا خطوط جدید تولیدی یکسان بوده است و اداره کل نساجی و پوشاک وزارت صمت مطابق ضابطه مصوب اقدام نموده و بر خلاف خبر منتشر شده هیچ فشاری از طرف نهادهای نظارتی متوجه معاونت صنایع عمومی وزارت صمت نبوده است.

۲. با توجه به استعلام صورت پذیرفته از سازمان صمت استان مربوطه مبنی بر انجام مراحل آزمایشگاهی تولید توسط واحد مذکور و همچنین اعلام آمادگی واحد جهت افتتاح خط، واحد صمت استان موظف به ظرفیت سنجی نهایی و صدور پروانه تولید و اختصاص سهمیه جدید میباشد. مجددا متذکر میشود که این رویه برای تمامی واحد ها بصورت یکسان اجرا میشود.

در پایان نیز بیان این نکته حائز اهمیت است که شکستن انحصار متهمی که پرونده اتهامات گرانفروشی و شروع اقدام به قتل معاون وزیر صمت در کارنامه وی است، قطعا پشت پرده جوسازی‌های اخیر بوده و انتشار اینگونه اخبار بدون بیان هیچ گونه سندی از نهادهای نظارتی ناشی از ناراحتی افرادی در شکستن این انحصار چندین ساله بوده و فرآیند قضایی برای منتشرکنندگان خبرهای کذب در این موضوع در حال پیگیری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار