رئیس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی ایلام گفت: یک هزار و ۳۶۱ پرونده از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون در این مجموعه تعیین تکلیف شده که ارزش آنها برابر با یک هزار و ۵۹۸ میلیارد ریال بوده است.
کد خبر: ۱۱۱۳۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷ 04 July 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ نجم الدین موسی نژاد روز سه شنبه  اظهار داشت: یکی از وظایف و مسئولیت های اصلی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی امانتداری و نگهداری از کالاهای مختلف تا زمان تعیین تکلیف و صدور رای قطعی است.

وی افزود: تعداد پرونده های ورودی در سال ۱۴۰۰ حدود ۵۳۴ فقره بود که سال گذشته این تعداد ۴۴۱ مورد و در سه ماه نخست امسال نیز در مجموع به ۷۵ فقره رسیده است و ارزش پایه این تعداد پرونده حدود ۸۶۳ میلیارد ریال است.

رئیس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی ایلام با اشاره به اینکه اموال جمع آوری شده از طریق مزایده ؛ حراج و مذاکره به فروش می رسند؛ یادآور شد: سال ۱۴۰۰ در مجموع ۵۱۸ پرونده به ارزش ۱۰۸ میلیارد ریال ؛ سال گذشته ۳۵۷ پرونده به ارزش ۱۰۸ میلیارد ریال و طی سه ماه نخست امسال نیز ۵۶ پرونده به ارزش ۲۷ میلیارد ریال عملکرد بخش فروش بوده و در مجموع ۹۳۱ پرونده به ارزش ۲۴۳ میلیارد ریال فروش رفته است.

موسی نژاد تاکید کرد: همچنین در زمینه غیر فروش نیز در بخش های استرداد ؛ انهدام و واگذاری ۴۳۰ پرونده تشکیل شد که ۱۵۳ پرونده مربوط به سال ۱۴۰۰ ؛ ۲۲۱ پرونده متعلق به سال گذشته و ۵۶ پرونده نیز از ابتدای امسال تاکنون بوده است.

وی اضافه کرد: ارزش کالاهایی که به شکل غیر فروش عرضه شده اند؛ بالغ بر یک هزار و ۳۲۶ میلیارد ریال بوده است./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار