فرماندار ساوه گفت: باید ازتمام ظرفیت و توان مشارکتی جامعه برای پیشبرد اهداف توسعه ای استفاده شود.
کد خبر: ۱۱۱۳۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲ 02 July 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،مهدی الیاسی در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه افزود: اولویت بندی پروژه ها و جذب اعتبارات برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و تعریف پروژه های جدید متناسب با نیاز شهروندان، یک ضرورت است.
وی یادآورشد: به ویژگی های پذیرفتن مسئولیت در شهرستان ساوه پرداخت و گفت: این شهرستان به دلیل مزیت ها و تبعاتی که این مزایا به دنبال دارد از ویژگی های منحصر بفردی برخوردار است و باید مسئولان با روحیه جهادی و خستگی ناپذیری به مردم خدمت کنند.
وی افزود: جلب اعتماد عمومی نسبت به بدنه دولت و نظام، مردمی بودن و ارتباط مستقیم با مردم یک ضرورت برای مدیریت در نظام اسلامی است.
الیاسی گفت: همدلی و وحدت بین ارکان شهرستان و عمل متعهدانه به شرح وظایف و ماموریت ها توسط مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی به انضمام حمایت های مردمی موجب توسعه روزافزون و پیشرفت شهرستان و البته ارتقای سطح رضایتمندی مردم خواهد شد.
وی درباره موضوع عفاف و حجاب و خودحفاظتی هم گفت: عفاف و حجاب از اصول زیربنایی سبک زندگی اسلامی بوده و سلامت زندگی فردی و اجتماعی را تضمین می‌کند و متضمن سلامت جامعه است.
الیاسی ادامه داد:هر اداره ای مکلف به پیاده سازی فرهنگ  عفاف و حجاب در حیطه وظایف خود است و روحانیت نیز باید در این زمینه پیشگام باشند.
وی گفت: باید مدیران و کارکنان ادارات نسبت به موضوع خودحفاظتی نهایت دقت را بعمل آورده و آموزش های لازم را فراگرفته و از بنیان و ارکان اداره حفاظت کنند چرا که تجهیزات ادارات بیت المال و حق الناس است.
وی از برگزاری رزمایش جهادی در محلات کمتر برخوردار به منظور ایجاد توازن خبر داد و به لزوم و اهمیت برگزاری میزهای خدمت اشاره کرد و افزود: تقویت روحیه جهادی هدف دیگر این رزمایش است.
الیاسی اظهارداشت: مدیران دستگاه های اجرایی در این دولت روحیه انقلابی و جهادی را سرلوحه کار خود قرارداده و با تلاش بی وقفه و شبانه روزی به دنبال توانمندسازی محلات کم برخوردار شهرستان هستند.
فرماندار ساوه گفت: هر فرد یا مسئولی در این شهرستان نارضایتی ایجاد کند و حقوق عامه را پایمال کند با برخورد قانونی مواجه خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار