رئیس اداره ورشکستگی و امور تصفیه دادگستری استان یزد، گفت: با همت و تلاش مسئولان، این مجتمع تولیدی پس از 10 سال احیا شد، اما استمرار فعالیت آن نیازمند حمایت بیشتر است.
کد خبر: ۱۱۱۳۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶ 02 July 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، علی بهارستان در آیین راه اندازی مجدد مجتمع نان صنعتی میبد، پس از تعطیلی ده ساله این واحد تولیدی، اظهار داشت: برای جلوگیری از تعطیلی دائم این مجتمع عظیم ماه ها تلاش شد تا مشکلات ناشی از مالکیت ماشین آلات و عرصه این مجتمع به گونه حل شود که مانع از احیای مجدد این مجتمع نگردد.

وی ضمن تشکر از کمک های بانک سپه به عنوان یکی از ابر طلبکارهای این مجتمع، گفت: پس توافق با بانک سپه، در خصوص آزادسازی ماشین آلات سعی شد مشکلات حقوقی این مجتمع در خصوص مالکیت زمین آن نیز با متولیان امر حل گردد و سپس با کمک یک سرمایه گذار جدید قرار بر احیا و راه انداری مجدد این مجتمع شد.

این مقام قضایی، تصریح کرد: راه اندازی خط تولید این مجتمع تنها گام نخست آن است و باید برای نقدینگی، سرمایه در گردش، بازاریابی و فروش تولیدات همت همگانی پشت کار باشد.

وی با اشاره به وجود 18 کارخانه مشابه این خط تولید نان صنعتی در کشور، افزود: اکثر این خطوط تولید نان صنعتی امروز از حرکت و تولید بازمانده اند لذا در این استان و این مجتمع که یکی از بهترین، کامل ترین و مدرن ترین دستگاه ها را داراست باید همت مضاعفی برای حرکت آن به کار گرفته شود.

وی در بخش ابتدای سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه، به ساحت مقدس شهدای هفتم تیر ادای احترام کرد و گفت: قبل از ترور فیزیکی شهید بهشتی، ترور شخصیت آن شهید مظلوم توسط منافقین و طرفداران بنی صدر در کشور شروع شده بود، به صورتی که حتی بخشی از جامعه مذهبی نیز علیه شهید بهشتی شعار می دادند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان یزد، اظهار داشت: موقعیت برجسته شهید بهشتی سبب شد که فرصت‌طلبان و معاندان انقلاب اسلامی، به خیال واهی خویش، با زدن انگ‌ها و تهمت‌ها سعی کنند او را از سر راه بردارند تا به مطامع و منافع دنیوی خود دست یابند، اما فاجعه هفتم تیر اگرچه این چهره فرهیخته را از مردم ایران گرفت اما دست منافقان کور دل را برای همیشه نزد ملت ایران رو کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار