نماینده مردم ایلام در مجلس؛
نماینده مردم ایلام در مجلس بیان داشت:سازمان راهداری با درخواست‌ اختصاص ۵۰ دستگاه اتوبوس به شرکت‌ها و افراد واجد شرایط هم‌چنین یک هزار تن قیر موافقت شده است.
کد خبر: ۱۱۱۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹ 02 July 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ علی اکبر بسطامی گفت : رفع مشکلات حوزه حمل و نقل و جاده ای، یکی از مهم‌ترین مشکلات و مطالبات کنونی استان ایلام است و افزایش ناوگان زمینی برای استان یک ضرورت مهم به شمار می‌رود.

وی افزود : سازمان راهداری با اختصاص ۵۰ دستگاه اتوبوس علاوه بر ۲۰ دستگاه سهمیه استان ایلام به شرکت‌ها و افراد واجد شرایط موافقت کرده است.

بسطامی ادامه داد : عدم بهره‌مندی شهرستان‌های هلیلان، چوار و سیروان از مراکز درمانی مجهز همواره موجب ایجاد مشکلات عدیده ای برای مردم این مناطق شده و با پیگیری‌های صورت گرفته مجوز احداث سه مرکز درمان بستر در این شهرستان‌ها اخذ شده است.

وی گفت : تلاش خواهیم کرد با همراهی دستگاه‌های مربوطه و فراهم کردن شرایط لازم، روند احداث مراکز درمان بستر بعنوان مطالبه اصلی مردم شهرستان‌های هلیلان، چوار و سیروان سرعت گیرد./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
ممنونم آقای نماینده که خبرهای سوخته را به حساب خودت مینویسی و به مردم اطلاع رسانی میکنی ولی متأسفانه باید بدانی دیگه از رأی خبری نیست، حوش هاتی!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار