مدیرکل کمیته امداد استان مازندران مطرح کرد:
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با حجت الاسلام محمدی لائینی امام جمعه شهرستان نکا دیدار کرد.
کد خبر: ۱۱۱۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ 28 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی در این دیدار اظهار داشت: یکی از مهمترین نظام مسائل کمیته امداد، تقویت و توسعه شبکه احسان و نیکوکاری است که طبق بیانات مقام معظم رهبری باید انضباط تشکیلاتی و هدایت منظم داشته باشد.

 

برای تقویت و توسعه‌ی شبکه‌ی نیکوکاری، باید انضباط تشکیلاتی و هدایت منظم داشت  

وی با اشاره به اینکه یکی از ابعاد نظم پذیری در شبکه احسان و نیکوکاری در شهرها، مراکز نیکوکاری محله‌ها به عنوان هسته کوچک مقاومت هستند، گفت: با محوریت امام جمعه و تشکیل شورای هماهنگی، مراکز نیکوکاری ماهیانه در کنار هم جمع شوند، که این اتحاد تولید قدرت و نظم خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران، با اشاره به اینکه عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه سرمایه های مادی و آموزشی و... برای همه در هر منطقه باید میسر شود گفت: در کمیته امداد در تلاش هستیم تا همه نیازمندان و محرومین از نزدیک‌ترین تا دورترین منطقه به یک اندازه از این سرمایه ها بهره‌مند شوند.

در این دیدار حجت الاسلام محمدی لائینی امام جمعه نکاء با تشکر از تلاش‌های همه امدادگران در کمیته امداد اظهار داشت: هر کس در مسیر اهداف امام عصر(عج الله) و رساندن خیر به مردم محروم و نیازمند حرکت میکند، سرباز امام زمان (عج الله) و طبق فرموده رسول اکرم(ص) خیر الناس محسوب می شود که مقام بالائیست و باید قدر خود را بدانید.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار