امام جمعه چرداول:
امام جمعه چرداول با اشاره به اینکه اجرای سدچناره به تصویب رسیده گفت: هنوز اقدام عملیاتی برای اجرای این سد انجام نگرفته وازمسولین انتظارمی رود بصورت جدی پیگیراین پروژه مهم باشند.
کد خبر: ۱۱۱۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰ 26 June 2023
به گزارش‌ تابناک ایلام؛ حجت الاسلام دکتر قنبر بیگی اظهار داشت: احداث سد چناره در چندین سال گذشته دردولت تصویب گردیده ولی متاسفانه تاکنون به دلایل مختلف وارد فاز اجرایی نشده و هر روز وعده و خبری جدید برای اجرایی شدن این سد داده می شود که در عمل چیزی مشاهده نمی شود.

امام‌ جمعه چرداول افزود: این سد بیشتر از آنجا اهمیت پیدا می کند که به رغم اینکه کشاورزی مهمترین ظرفیت شهرستان است و بابهره برداری ازآن‌ زمینهای دیم فراوانی دراین منطقه وجود دارد که آبی می شوند.

وی افزود: از مهمترین ویژگیهای احداث این سد علاوه بر توسعه کشاورزی ایجاد اشتغالزایی، هم باعث رونق گردشگری درشهرستان می شود هم می تواند آب شرب مرکز استان را تامین کند.

 

امام جمعه چرداول با انتقاد از عملکرد نمایندگان مردم  در مجلس درپیگیری احداث سد چناره گفت: متاسفانه تااکنون هیچ اقدام جدی از سوی نمایندگان برای احداث این پروژه مهم صورت نگرفته و نمایندگان تنها مردم رابرای انتخاب خود و رفتن به مجلس می خواهند

وی افزود: نمایندگان مجلس باید بدنبال تامین مطالبات وخواسته های مردم برای توسعه و پیشرفت حوزه انتخابیه خود باشند نه بدنبال گرفتن رای وبدست آوردن مقام نمایندگی باشند که چنین هدفی ازسوی نمایندگان باعث بی اعتمادی مردم و نهایتا عقب ماندگی حوزه انتخابیه می شود که امروزه سد چناره نمونه ای از بی تفاوتی نمایندگان به مطالبه مهم مردم چرداول هست که سال هاست هیچ اقدامی برای آن انجام نگرفته است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار