فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا(ص):
تابناک شهرکرد-حسین یکتا، در همایش کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری و دانشجویان، اساتید، مداحان، ‌روسای هیئت های مذهبی و ورزشکاران، گفت:‌امروز حاکمیت شهدا بر دلها شروع شده است.
کد خبر: ۱۱۱۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 13 October 2015

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا صلی الله علیه و آله و سلم در شامگاه ششمین روز از کنگره سرداران و 2436شهید استان چهارمحال و بختیاری با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و عملیات والفجر 8، تأکید کرد باید یاد قبر و کفن خود باشیم.

حسین یکتا، افزود: حضور در مجالس گرامیداشت شهدا، نه رزق است و نه قسمت؛ بلکه دعوت است. بدون دعوت نیست. کارت دعوت شهدا به دل است.

راوی دفاع مقدس، با روایتی از حضور دانشجویان در اردوهای راهیان نور، تصریح کرد: حضور در اردوهای راهیان نور نیز با دعوت شهداست.

وی، گفت: حضور در این جلسه کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری نیز حکمتی دارد و باید به حکمت آن توجه کرد.

یکتا به نقل از حضرت امام خمینی(ره) که فرموده ؛ سال ها باید بگذرد تا جایگاه شهدا مشخص شود، تأسی کرد و افزود: داستان کربلا و شهادت امام حسین علیه السلام بعد از هزار و اندی سال تازه دارد رخ نشان می دهد.

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا صلی الله علیه و آله و سلم به حضور دختر نیویورکی الاصل از منطقه شلمچه اشاره کرد و گفت: وی خواستار بردن مقداری از خاک منطقه بود تا در غروب های دلگیر نیویورک برای دلتنگی هایش با‌ آن خاک درد و دل کند.

وی، تأکید کرد: برخی شهدا رفتند که گمنام بمانند و شهوت شهادت را در وجود خود بخشکانند؛ اما در ابر کامپیوتر خداوند، چیزی کم نمی شود و اینچنین شهدای گمنام را تشییع می کنند.

راوی دفاع مقدس، تصریح کرد: امروز حاکمیت شهدا بر دلها شروع شده است. شهدا خاطر خواه ما بودند که قبل از تولد نسل های جوان امروز برایشان کشته شدند. شهدا لباس تقوا پوشیدند و مهدی حضرت زهرا سلام الله علیها به آنها نگاه کرده و نظر کرده شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار