فرماندار رضوانشهر:
فرماندار رضوانشهرگفت: ارايه خدمات پستي در اداره و دفاتر شهری و روستايي اين شهرستان مطلوب است.
کد خبر: ۱۱۱۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳ 19 June 2023

به گزارش تابناک گیلان از رضوانشهر، مهندس سید نادر صفوی میرمحله در دیدار با مدیر کل پست گیلان که در راستای بررسی مسائل و مشکلات امور پستی برگزار شد، گفت: افزايش خدمات پستي موجب كاهش مراجعات مردمی به ادارات و در نهايت رفاه و آسايش شهروندان را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به سیاست ها و برنامه های تحولی دولت سیزدهم در امر خدمات رسانی به مردم، تاکید کرد: لازم است انواع خدمات شبكه پستي و فرهنگ استفاده از اين امكانات بيش از پيش در بين مردم ترويج و براي آنان شناسانده شود.

فرماندار رضوانشهر در ادامه گفت: معابرهایی که در حوزه شهری و روستایی فاقد نام هستند، با تشکیل کمیته ای در جهت نامگذاری آن ها بسترهای لازم از سوی اداره پست، شهرداری ها و دهیاری ها صورت گیرد.

مدیر کل پست گیلان نیز در این نشست ضمن تشکر از حمایت های فرماندار رضوانشهر گفت: استاندارد سازی مکان های پست در رضوانشهر و پره سر انجام خواهد شد.

مهندس محمد حسین هوشنگی همچنین در خصوص نامگذاری معابر شهری و روستایی، افزود: در اولین فرصت جلسه ای از سوی اداره پست شهرستان با حضور شهرداران، بخشداران برای نامگذاری معابر برگزار خواهد شد.

وی به بازار تجارت الکترونیک اشاره نمود و افزود: رضوانشهر به عنوان شهرستان پایلوت جهت اجرای طرح بازار تجارت الکترونیک در استان گیلان می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار